Jump to content

Kuplahistoriikkiin tarvittavaa materiaalia?


Recommended Posts

Suuri osa teistä ehkä olette jo tietoisia siitä että AnttiS&Co ovat uudistamassa Volkkariyhdistyksen sivustoja. Olen saanut luvan Martinilta käyttää ja kääntää hänen palstan (http://www.vwtyp1.com/teknik/index.htm jne.) sivujen tekniset tiedot sekä kuplan muutoksista vuosien varrelta, jotta voidaan lisätä nuo tiedot käännettyinä meidän yhdistyksen uusille sivuillekin. :D

 

Jos joku vielä voisi kerätä ja ilmoittaa minulle alkuvuosien Suomen tuonti tiedot lisäksi tuohon listaukseen niin minä voin lisätä ne samalla oikeisiin kohtiin.

 

Jotta saisimme yllä mainittua historiikkia enemmän vastaamaan Suomen historiikkia toivoisin saavani yllämainittua tietoa mahdollisimman tarkkaan ainakin alkuvuosilta.

 

Lisäksi toivoisin saavani seuraavanlaisia kuvia Suomalaisista autoista:

Zwitteri takaa.

Ovaali takaa

58 "isolla" takalasilla myös takaa.

 

Kyseiset kuvauskohteet mielellään siistissä kunnossa. Jos ette halua rekisterinumeron näkyviin sen saa tovomuksien mukaan myös pyyhittyä kuvasta. Tai sitten kuvattuna ilman rekisterikilpeä.

 

Toivoisin saavani tiedot niin pian kuin suinkin sillä tekstit alkavat olla kohta valmiiksi käännetyt.

 

Kiitos!

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...