Guest Tuoppi Posted January 25, 2009 Share Posted January 25, 2009 onnistuuko vaihtaa vauhtikseen kehä? tuli mieleen et jos siitä sorvais halkaisijan sopivaks niin löytyykö noita kehiä irrallaan. joissain vauhtiksissa niitä on kai ollu mut onnistuuko "jälkiasennus"? älkää kysykö miks...hullua tää harrastaminen :) Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted January 25, 2009 Share Posted January 25, 2009 helppoa ku lampan nussiminen (isot pojat kerto). Uudemmissa vauhtiksissa on joissain irtokehä, en tiedä missä moinen vuosiraja menee. Saa sen sorvattua vauhtiksesta irtikin, sen kiinteen osan, vaikka ei irroitettava oliskaan. Rymppiä saapi jättää melko reilusti, meinaan lämmitettäessä toi kehä venyy ihan simona, ja tuntuu lotaavan melkeen millitolkulla. Jäähtyessään ei liiku mihinkään. Quote Link to comment
vwagen Posted January 25, 2009 Share Posted January 25, 2009 Irtokehiä vaihtomoottoreissa ja vaihtovauhtipyörissä siis tehtaan kunnostamissa ja meksikolaisissa valupyörissä. Quote Link to comment
Guest Tuoppi Posted February 5, 2009 Share Posted February 5, 2009 juu...hyvä idea kuivu ajattelu virheeseen. kiitosia kumminkin Quote Link to comment
T.Kleimola Posted September 3, 2009 Share Posted September 3, 2009 nostetaanpa tätä vähän esille,onkohan näitä kehiä missään saatavilla?KK:lla ollu joskus myynnis,mutta ei ollu enää. Quote Link to comment
P_Valtonen Posted September 4, 2009 Share Posted September 4, 2009 nostetaanpa tätä vähän esille,onkohan näitä kehiä missään saatavilla?KK:lla ollu joskus myynnis,mutta ei ollu enää. HeMi motorssi selvitti aikoinaan, mutta niitä ei saa. Quote Link to comment
P_Valtonen Posted September 4, 2009 Share Posted September 4, 2009 Jos halau kikailla irto kehillä, niin osat Ooberin pojilta (halennu) wasserin vauhtipyörä. Nää on valurautaa, mutta kehä on kunnon terästä. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.