Guest Tuoppi Posted January 25, 2009 Posted January 25, 2009 onnistuuko vaihtaa vauhtikseen kehä? tuli mieleen et jos siitä sorvais halkaisijan sopivaks niin löytyykö noita kehiä irrallaan. joissain vauhtiksissa niitä on kai ollu mut onnistuuko "jälkiasennus"? älkää kysykö miks...hullua tää harrastaminen :) Quote
Guest Toheltaja Posted January 25, 2009 Posted January 25, 2009 helppoa ku lampan nussiminen (isot pojat kerto). Uudemmissa vauhtiksissa on joissain irtokehä, en tiedä missä moinen vuosiraja menee. Saa sen sorvattua vauhtiksesta irtikin, sen kiinteen osan, vaikka ei irroitettava oliskaan. Rymppiä saapi jättää melko reilusti, meinaan lämmitettäessä toi kehä venyy ihan simona, ja tuntuu lotaavan melkeen millitolkulla. Jäähtyessään ei liiku mihinkään. Quote
vwagen Posted January 25, 2009 Posted January 25, 2009 Irtokehiä vaihtomoottoreissa ja vaihtovauhtipyörissä siis tehtaan kunnostamissa ja meksikolaisissa valupyörissä. Quote
Guest Tuoppi Posted February 5, 2009 Posted February 5, 2009 juu...hyvä idea kuivu ajattelu virheeseen. kiitosia kumminkin Quote
T.Kleimola Posted September 3, 2009 Posted September 3, 2009 nostetaanpa tätä vähän esille,onkohan näitä kehiä missään saatavilla?KK:lla ollu joskus myynnis,mutta ei ollu enää. Quote
P_Valtonen Posted September 4, 2009 Posted September 4, 2009 nostetaanpa tätä vähän esille,onkohan näitä kehiä missään saatavilla?KK:lla ollu joskus myynnis,mutta ei ollu enää. HeMi motorssi selvitti aikoinaan, mutta niitä ei saa. Quote
P_Valtonen Posted September 4, 2009 Posted September 4, 2009 Jos halau kikailla irto kehillä, niin osat Ooberin pojilta (halennu) wasserin vauhtipyörä. Nää on valurautaa, mutta kehä on kunnon terästä. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.