Guest Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 Miten tuollainen normi MoS2 (NGLI2) esim CRCn rasva poikkeaa "oikeasta" vetonivelrasvasta? Meneekö nivelet nopeasti entisiksi, jos laittaa cv-nivelen kaveriksi tuollaista molyrasvaa? Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 kutakuinkin sammaa kammaa... Ainakin VAG purkeissa lukee myös tuo MoS2 Quote Link to comment
Guest Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 mulla ei oo ees tullu mieleen ees eppäillä etteikö molybdeenisulfidi sarva kävis sinne..katsonu vaan että vetonivelrasva lukee tuubissa..oon tainnu tunkee samaa pasukkaa etuakselin nippoihinkin..kunhan on ny ees jotain siellä välissä:) Quote Link to comment
NO H2O Posted February 20, 2009 Share Posted February 20, 2009 Kannattaa huomioida että ikääntyessään tämäkin rasva menettää ominaisuutensa, eli tarpeen vaatiessa tuo rasvakin on hyvä vaihtaa uuteen... Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted February 20, 2009 Share Posted February 20, 2009 se menee moskaks sitte ku o ominaisuudet käytetty ;) Quote Link to comment
NO H2O Posted February 20, 2009 Share Posted February 20, 2009 se menee moskaks sitte ku o ominaisuudet käytetty ;) No heh... Niinhän siinä tietysti usein käy ;-) Mutta joskus ihmettelin sitä että miten hemmetissä reilut satatuhatta ajetussa 1.3 Golffissa voi sisemmät vetonivelet rutista sillä tavalla että ne olisivat rikki? Siis täh... Eihän noita mene tuommoisissa kauppakasseissa koskaan rikki... No pesin vanhat rasvat pois ja uudet tilalle -> rutina hävisi -> WTF? = rasva paskana :-o Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.