Jump to content

Muutoskatsastus


Recommended Posts

Koko päivän oon yrittäny soitella konttorille, mutta eipä halunneet vastata.

 

Mitenkäs ton muutoskatsastuksen kanssa tulee toimia, kun varaa netistä katsastusaikaa. Kaikki katsarithan ei käsittääkseni saa niitä tehä? Pitääkö konttorille ilmottaa etukäteen, että haluaa muutoskatsastuksen vuosikatastuksen lisäksi, vai riittääkö että sanoo tiskillä??

 

Avisten takia kun pitäs varmaa muutoskatsastaa...??

 

Edit. kirjotusvihre

Link to comment
Guest Damien

En minäkään mitään sanonut pari vuotta sitten. Katsuri äkkäsi itse että akseli oli vaihdettu ja sanoi että pitää muutoskatsastaa. Kävin maksamassa tiskille 30e lisää ja sain paprun ja homma jatkui. Vähän enempi aikaa siihen menee, se täytti kai jonkun kaavakkeen vaihdetuista osista. Kiireellisenä aikana voi olla aika ikävää kun homma venyy jos ei ilmoita etukäteen.

Link to comment

Tulin justiinsa konttorilta ja inssi totes vaan, että on taidettu madaltaa, kun etuvilkut on pari senttiä liian matalalla. Leima tuli silti huomautuksitta! Enpä mäkään mistään säädettävistä akseleista kyllä maininnut.

Link to comment
Tulin justiinsa konttorilta ja inssi totes vaan, että on taidettu madaltaa, kun etuvilkut on pari senttiä liian matalalla. Leima tuli silti huomautuksitta! Enpä mäkään mistään säädettävistä akseleista kyllä maininnut.

 

Mulla kanssa mitattiin viime vuonna ajovalojen korkeus.. pitäis olla 50 cm maasta, mutta vaikka mulla rossit niin silti sai vain 47cm korkeudeks... totes et "taitaa olla madallettu"... sanoin katsurille et aina se on ollut ton korkunen... katsuri sano et "niin aina" ja anto leiman... ;)

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...