Guest Marko Janhunen Posted May 2, 2009 Share Posted May 2, 2009 hyvää vappua, vihdoinkin sain kuplani liikenteeseen. kahden rakenteluvuoden jälkeen. Ongelmani on seuraavanlainen, yritänajaa tasakaasulla kaupungilla kone ja vaihdelaatikko kait pakettina alkaa heilumaan eli kauhee rynkytys, keskikaasari on kyllä puhallin kotelossa kiinni että ei sen takia nyvi ja heilu, vauhti jotain 50 vaihteina kakkonen tai kolmonen sama juttu. liikkeelle lähtö kuitenkin sujuu hyvin eli kytkin toimii hyvin. olenko unohtanut koneen tai vaihdelaatikon kiinnityksestä jotain, kumityynyjuttuja ei kait ole kuin yksi vaihdelaatikon etupuolella. Kuplani on vm73 kone 1,7l jotakuinkin vakio Tv: Marko Quote Link to comment
Guest Posted May 2, 2009 Share Posted May 2, 2009 Mulla tekee aivan samaa. Keskikaasari ja kun kone tasakaasulla kaupunkinopeuksis alkaa nypyttään niin se ikäänkuin kertaantuu kun kone heiluu.. En tie miten sen poistais... Moottorin tuentaa aattelin laittaa... Eiks sillon pitänyt sen lootan etupään kummijuttu irrott kun laitto noi moottorin tuennat?? Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted May 2, 2009 Share Posted May 2, 2009 Vetäisköhän tasakaasulla ajellessa seokset laihalle. Selittäis tuota nykimistä. Quote Link to comment
Guest Posted May 2, 2009 Share Posted May 2, 2009 Vetäisköhän tasakaasulla ajellessa seokset laihalle. Selittäis tuota nykimistä. Joo sitä kanssa mietin että jos tossa kun kaasu on ihan raollaan vaan ja tasasella vedetään ilman kunnon vedätystä niin motti varmaan kulkee osittain tyhjäkäyntisuuttimilla... et auttaisko jos laittas tyhjäkäyntiin isompaa siitintä?? Mutta myös olen havainnut et kaasupolkimeen tuntuu se nyintä... eli mosa heiluu niin sillon kiristyy vaijerikin kun se tulee tosta puhallinkopasta kattokaas läpi... Tarvii katella jos sais sen eri paikkaan kiinni.. ettei pääsis kiristyyn ja nyppiin... Quote Link to comment
mick Posted May 2, 2009 Share Posted May 2, 2009 Kaasuvaijerin kuoret paikallaan? Omassani tulee loppupäässä joku puolen metrin pätkä vaijerin kuorta, ja puhallinkopan läpi menee metalliputkessa... Aikasemmassa kuplassa tasakaasunykimisen aiheutti venttiilien liian suuret välykset. Ilmeni noin 60km/h vauhdissa, ja tasakaasulla. Quote Link to comment
MESIKÄMMEN Posted May 2, 2009 Share Posted May 2, 2009 olenko unohtanut koneen tai vaihdelaatikon kiinnityksestä jotain, kumityynyjuttuja ei kait ole kuin yksi vaihdelaatikon etupuolella. Tv: Marko Kyllä niitä pitäisi olla kolme. Yksi edessä ja kaksi takana. Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted May 2, 2009 Share Posted May 2, 2009 Vihdelaatikoiden kumien lisäks on hyvä uusia jousilattojen kumit. Nykii se sekin jos pyörät liikuu eessun-taassun. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.