Guest Rancidson Posted May 10, 2009 Share Posted May 10, 2009 Eli mistähän mahtaa johtua kun kuplan huippunopeus tippui 1vrk 30km/h? Kone käy muuten hyvin, kiihtyy ihan ok. Ajoin autolla n. 250km ja toimi hyvin, kotipihalta seuraavana pv:nä kun lähdin auto ei kulkenut kovempaa kuin 90km/h jos sitäkään. Quote Link to comment
Guest Posted May 10, 2009 Share Posted May 10, 2009 Ettei vaan jarru jumita? Itsellä huomasin juuri tuon olevan ongelmana kuskin puolella takana... Quote Link to comment
Guest Rancidson Posted May 10, 2009 Share Posted May 10, 2009 joo jarrut vois tarkistaa.... muita ehdotuksia? :) Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted May 10, 2009 Share Posted May 10, 2009 No kannattais varmaan mitata puristukset. Ja tulpat kannattaa kattoa, että kaikki lyö tulta. Nää kulkee kolmella pytylläkin senverta hyvin, ettei ihan suorilta edes huomaa yhen puuttuvan. Quote Link to comment
NordBling Posted May 10, 2009 Share Posted May 10, 2009 Jakajan asento saattaa myös muuttua, eli ennakko kannattaa tarkistaa. Quote Link to comment
Guest Rancidson Posted May 10, 2009 Share Posted May 10, 2009 Jaajaa....itseasiassa vaihdoin juuri autoon uudet kärjet, ja sen jälkeen auton vauhti on pienentynyt. Eli johtuisiko tämä sitten virranjakajan asennosta? :o Quote Link to comment
Guest Posted May 10, 2009 Share Posted May 10, 2009 jos karkivali muuttuu, niin sytytyksen ajoituskin muuttuu. Mikas jakaja sulla on ja paljonko ennakkoa, ja miten saadetty? Quote Link to comment
Guest Rancidson Posted May 10, 2009 Share Posted May 10, 2009 jakaja on bosch, mut säädöistä en pahemmi tiedä :S Quote Link to comment
daniel Posted May 11, 2009 Share Posted May 11, 2009 Katkojan kärkivälinhän pitäisi olla 0,4 mm ja ennakko tyhjäkäynnillä 7,5-10 astetta. Onko alipaine- vai keskipakosääätöinen tai kenties molemmat ? Itse huomasin vakiomoottorilla että 009 jakaja (keskipako) ei oikein toimi, moottori ikäänkuin hyytyy kun painaa kaasua ja joutuu härnäämään ennen kuin rupeaa kiihtymään. Quote Link to comment
Guest Posted May 11, 2009 Share Posted May 11, 2009 vaihoit kärjet? rasvasitko samalla sen virranjakajan akselin siltä kohti, missä fiiberi ketkuttelee akselia vasten..äkkiseltään voi sekin kulua, jos on ihan kuivana se akselin ja fiiberin palan väli--> eli kärkiväli menee mitättömän pieneksi kun se kuluu Quote Link to comment
Guest Rancidson Posted May 11, 2009 Share Posted May 11, 2009 Käytin tänään huollossa, kärkivälit oli yllättäen viturallaan mutta se ei ollut ongelmana. Bensan syötössä oli jotain hämminkiä, kone ei saanut kunnolla bensaa. Nyt kulkee taas kuin uusi :) (ellei paremmin). Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.