Guest Ihmispora Posted May 24, 2009 Share Posted May 24, 2009 Kone vihdoin kiinni ja käy 1300 kaksireikäkansilla, pari kysymystä imusarjassa kaasarin alapuolella tehdastyön näköinen letkunpaikka? ei keksitty muutako laittaa letku ja tukkia. Tietääkö mitä/ minne pitäis mennä sori ei vielä kuvaa oli liian isoja Sit toinen kysymys vaihdettu empin silikoniset tulpan johdot, tulpat bosch kaikki sytkä osat käy suht ok mut lyö kolmosen ja nelosen välstä irtokipinää konehuoneen puolelle? Varsinkin kun nostattaa kierroksia mikä helvetti semmoisen aiheuttaa mitä korjaus niksiäjä? Kiitos Lehtimäki Quote Link to comment
metake Posted May 24, 2009 Share Posted May 24, 2009 Kone vihdoin kiinni ja käy 1300 kaksireikäkansilla, pari kysymystä imusarjassa kaasarin alapuolella tehdastyön näköinen letkunpaikka? ei keksitty muutako laittaa letku ja tukkia. Tietääkö mitä/ minne pitäis mennä sori ei vielä kuvaa oli liian isoja Sulla on pakun imusarja jossa on lähtö jarrutehostimelle, eli jos toi kone on kuplassa, niin eipä ole muuta vaihtoehtoa kuin tukkia se. empin silikoniset tulpan johdot Made in China. Halvalla saa... ...halvan. Quote Link to comment
Guest Ihmispora Posted May 24, 2009 Share Posted May 24, 2009 Kiitti nopeasta vastauksista kai noi empit saa heitellä sit varmaan ...#!!%¤ menee ehdoituksia uusista johdoista ja mistä? Quote Link to comment
metake Posted May 24, 2009 Share Posted May 24, 2009 Koita nyt vielä toisella tulpalla ennen johtojen vaihtoa. Jos on posliini halki tulpasta niin saattaa räpsiä kipunoita minne sattuu. Quote Link to comment
Fileas Posted May 25, 2009 Share Posted May 25, 2009 http://www.aircooled.fi/shop/index.php?categoryID=347 Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.