Guest Posted June 4, 2009 Share Posted June 4, 2009 jos kuplan koneeseen laittaa viri nokan niin tarviiko olla erilaiset nostajat? Quote Link to comment
Marko Posted June 4, 2009 Share Posted June 4, 2009 Virinokka on aika laaja käsite, tarkenna. Quote Link to comment
Guest Posted June 4, 2009 Share Posted June 4, 2009 Virinokka on aika laaja käsite, tarkenna. tarkkaa tietoa ei ole, joku tuossa veikkaili että eaglen 276 asteinen Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted June 4, 2009 Share Posted June 4, 2009 Laita vakioista hiotut, kestävät liene parhaiten... Muutamissa aftermarket nostajissa on ollu melkosia ongelmia. Quote Link to comment
Guest Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 mitkä nostajat laittaa koneeseen jos nokkana on eagle 42(302asteinen) ja mieluiten jotkut vahvemmat kuin vakiot? Quote Link to comment
Marko Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 Laita vakioista hiotut, kestävät liene parhaiten... Muutamissa aftermarket nostajissa on ollu melkosia ongelmia. Ongelmat olleet kyllä suurimmalta osalta puutteellisesta voitelusta johtuvia juttuja. Eli sisäänajoon öljyä joka sisältää sinkki lisäaineen tai sit sinkki erikseen purkista. Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted June 6, 2009 Share Posted June 6, 2009 No, mie tän kuulin koneistamolta, joka ei enää suostu juurikaan muita laittamaan kuin vakioita... Johtui öljyistä tai ei :) Uskon mielellään heitä kun ovat jo vuosikymmeniä kasanneet nopeita ilmakoneita. Quote Link to comment
ARTO Posted June 6, 2009 Share Posted June 6, 2009 Niin, materiaalijuttujen lisäksi miten nokka ja nostajat "istuu" pareittain toisiinsa. Yksi olellinen tekijä saada nostajat pyörimään. Eli miten nostajan lautasen mahdollinen kaarevuus ja nokan rampin suoruus tai vinous sopivat toisiinsa. Sitä miedompi virinokka/venajouset tai vakiot, sitä pienemmät "hajoamisriskit" . Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.