Jump to content

Nokka-akselikysymys Type 4 koneeseen...


Guest komppa

Recommended Posts

Posted

Millaista nokkaa mielestänne vois laittaa 1700 cc Type 4 koneeseen.

Kone menee pallokeulabussiin, eli vääntönokka olis hakusessa...

 

Koneen "faktat"

 

Lohko on Type 4 Z-lohko.

Uudet pytyt / sylinterit 90*66

Kampiakseli 66 iskuinen ( uudet runkolaakerit, kiillotetut kaulat )

Kaasari progressiivinen weber keskellä

Imusarja portattu kanteen sopivaksi...

Kannet hiukan hiplatut... ( Forssan tehokansi )

vauhtis 914 porgesta

Muuten ihan vakio palikoilla mennään...

 

Jos jollain jotain ehdotuksia koneeseen saa laittaa niitä!!!

Posted

Ja asteet tossa? Neoretrolla 270 astetta vois kuulostaa OK:lta?

Posted

Näytti olevan 284 astetta. Vastasin itselleni...

 

Niin mites on se 270 astetta?

Posted
Näytti olevan 284 astetta. Vastasin itselleni...

 

Niin mites on se 270 astetta?

 

 

Nelkussa (omat kokemukset vain 2l vakio ja viritetystä) on niin paljon vääntöä ja kuutioita että se 286 on HEMMETIN hyvä vääntönokka vaikka pakua kuljettamaan. Tuntuu erilaiselta kuin tyyppi 1 koneessa. 270 on tosi mieto.

 

Jan

Posted

Meni sitten toi 284 asteinen kimppatilaukseen! Kiitokset kaikille!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...