Guest komppa Posted January 16, 2005 Share Posted January 16, 2005 Millaista nokkaa mielestänne vois laittaa 1700 cc Type 4 koneeseen. Kone menee pallokeulabussiin, eli vääntönokka olis hakusessa... Koneen "faktat" Lohko on Type 4 Z-lohko. Uudet pytyt / sylinterit 90*66 Kampiakseli 66 iskuinen ( uudet runkolaakerit, kiillotetut kaulat ) Kaasari progressiivinen weber keskellä Imusarja portattu kanteen sopivaksi... Kannet hiukan hiplatut... ( Forssan tehokansi ) vauhtis 914 porgesta Muuten ihan vakio palikoilla mennään... Jos jollain jotain ehdotuksia koneeseen saa laittaa niitä!!! Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted January 16, 2005 Share Posted January 16, 2005 scat 35... Quote Link to comment
Guest komppa Posted January 16, 2005 Share Posted January 16, 2005 Ja asteet tossa? Neoretrolla 270 astetta vois kuulostaa OK:lta? Quote Link to comment
Guest komppa Posted January 16, 2005 Share Posted January 16, 2005 Näytti olevan 284 astetta. Vastasin itselleni... Niin mites on se 270 astetta? Quote Link to comment
Guest Posted January 16, 2005 Share Posted January 16, 2005 Näytti olevan 284 astetta. Vastasin itselleni... Niin mites on se 270 astetta? Nelkussa (omat kokemukset vain 2l vakio ja viritetystä) on niin paljon vääntöä ja kuutioita että se 286 on HEMMETIN hyvä vääntönokka vaikka pakua kuljettamaan. Tuntuu erilaiselta kuin tyyppi 1 koneessa. 270 on tosi mieto. Jan Quote Link to comment
mikko k Posted January 17, 2005 Share Posted January 17, 2005 T4 C35 nokassa on enemmän nostoa kuin T1 C35:sessa. Siksi hengityskin on parempi. Mäkään en laittaisi miedompaa. Tuo on hyvä nokka. Quote Link to comment
Guest komppa Posted January 20, 2005 Share Posted January 20, 2005 Meni sitten toi 284 asteinen kimppatilaukseen! Kiitokset kaikille! Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.