Guest sege Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 Mikä voisi olla vikana? kone kasattu vast ikään uusilla männillä ja kansilla. venttiilit säädetty 0,25 välyksille. venttiilit tarkastettu uudelleen säädön jälkeen. uudet nurkat paikallaan, uudet tulpat, uudet johdot, kärjet, puola ja jakaja testattu. tulpatkin vaihettu ristiin kertaalleen joten ei oo tulpissa vikaa tulpan johdotkin kertaalleen vaihdettu ristiin. silti ei 1 ja 3 pytty polta. 2 ja 4 toimii ku saksan armeijan kello. kerta laakista käymään käy tasaseen tyhjäkäyntiä. mutta tehoton ja ei ees kierroksilla tuu 1 ja 3 pytty mukaan. moottori käy ihan samalla lailla vaikka ei ois ees 1 ja 3 pytyn tulpanjohtoja. onko se joku maaginen noita iskenyt mun koslaan? kone pitää myös käydessään sellaisen tikityksen kun venttiili naputtas mut en oikeen jaksa siihen uskoo kun koneistamossa sano et kannet on hyvät. saattaa siis ääni olla ihan koneeseen kuuluva? Quote Link to comment
Guest HessuS Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 mulla kävi semmonen homma, että testipenkissä kone kävi todella nätisti ja paikalleen noston jälkeen 1 ja 2 pytty pimeenä.. hetki siinä tutkittiin ja kaveri paikallisti viaksi lytyssä olevan polttoaineletkun joka menee 1 ja 2 pytyn kaasarille.. edittiä: sulla olikin eri pytyt pimeenä.. Quote Link to comment
NO H2O Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 Hmm... Villi arvaus: Jakaja pielessä? Siis onko sytytysjärjestys 1-4-3-2 varmasti oikein? Se että ilmakone pitää hieman rouheampaa ääntä kuuluu asiaan kun koneen ympärillä ei ole vesivaippaa, tms. juttuja ääntä vaimentamassa. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.