Jump to content

jatkoa keskusteluun...


Guest elmeri20

Recommended Posts

Guest elmeri20
Posted

No siinä on nyt vakiokytkin...

Ite luulen että ongelma on siinä ku siinä on 285 leveät takarenkaat ja köykänen perä...

Asensin siihen ne takapään tukiraudatkin mutta niillä ei ollut mitään vaikutusta ongelmaan...

Onnistuuko niitä takajousia säätämään/jäykentämään kuinkaan...

Voiskohan korjaantua sillä???

Muutenki renkaat ei ole suorana ku siinä on nii köykänen perä...

Guest elmeri20
Posted

Nii ku toi kirpun takapää pomppii kiihdytyksessä... Nii mistä se johtuu/millä korjataan...

Kone oli irti ja kokeelin heilutella vaihdelootaa... Mutta kyllä se oli kunnolla kiinni...

Posted

Eikö olis näppärämpää jatkaa alkuperäistä keskustelua?

Guest elmeri20
Posted

Vaijerissa mutka?

Ei siinä mitään mutkaa ole...

Miten se voi vaikuttaa? Kuinka jyrkkä mutka? Vedätänkö esim. Nippusiteellä sitä suojakuorta vai kuinka teen sen mutkan???

Posted

Kytkinvaijerin suojakuori vaihdelaatikon vieressä pitää olla n. 20mm mutkalla alaspäin, siis siten että tekee lenkin alakautta. Takapään puoleiseen päähän lisäät prikkoja sen vaijerin kuoressa olevan holkin ja laatikossa olevan kiinnikkeen väliin sen verran että tarvittava mutka syntyy.

post-948-13888361174073_thumb.jpg

Posted

Taakse jaykemmat vaantosauvat ja uudet iskarit vois tepsia. Onko takajousitus kovin pehmean tuntuinen?

 

Vuosimalleissa joissa on tehtaalta ollut apujousi "Z-bar" taka-akselin ylapuolella, on ollut myos loysemmat vaantosauvat.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...