Guest Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 Niin, saako tuota teetettyä missään Suomessa. Yksikään koneistamo johon soitin ei tehnyt itse tai edes teetä muualla. Lentokoneteollisuus kuulemma ainoa mahdollisuus, mutta kun ei ole suhteita sinne päin. Eli näillä näkymin kankia turha kiillotella, kun ei saa puhallutettua lopuksi? Quote Link to comment
mite^ Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 En tiedä mutta on niin ajettu ihan pelkästään kiillotetuilla tai sanotaanko tasotetuilla veiveillä. Itse vedin parilla karheudella ja lopuksi lasikuulapuhalsin. Jm koneeseen meni nekin. Ja onhan sitä aikanaan ajettu rei`itetyillä veiveillä ja ajetaan vieläkin. Nyt tyhmä kysyy vielä että miksi teräskuulapuhaltaa? Quote Link to comment
vesav Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 . Nyt tyhmä kysyy vielä että miksi teräskuulapuhaltaa? taitaapi lisätä kestävyyttä.... kuulat "takoo" kammen pinnasta kovemman... olettasin ainaki näin... Quote Link to comment
Guest Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 Kestävyyden lisäämisestä oli kyse. Onko lasikuulista sitten tuohon hommaan? Jos on niin sitten ei mitään ongelmaa. Tuossa tekstinpätkässä sanotaan ettei kannattaisi kiillottaa jos ei saa veivejä teräskuulapuhallukseen: Linkki Muuta juttua tosin alumiini kyseessä: Linkki Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.