Jump to content

Pallokeulan (Paku jossa 1-osainen tuulilasi) ruoste


Guest Esko

Recommended Posts

Mistä mätäpaikkoja kannattaa lähteä etsimään? menen tällä viikolla katsomaan...

Haku ei tuottanut tulosta riittävän helpolla.

Jos ei kyseinen kampe kiinnosta minua, niin laittelen lisää infoa, jos joku haluaa konetta ja laatikkoa vailla olevan pallokeulan (bussi kovilla penkeillä?) varaosiksi. Ei ole kallis, ehkä ilmainen.

 

Kiitos,

Esa

Link to comment
Guest Toheltaja

takanurkat konehuoneen puolelta. Etuhelma puskurin alta, etujalkatila, takajalkatila, helmapellitykset, koteloinnit. Takavääntösauvajousituksen tienoo rungon osalta, takarunkoaisojen päätyjen kohdat (tulevat takapeltiin) etuovien alaosat jne. Koko runko yleisestikin..

Link to comment
Guest Toheltaja

ja todella yleinen on tuulilasin alareunan pois mädäntyminen kokonaan. Vaikka tiivari ois ehjä eikä ulkoisia merkkejä ole, kandee vähän puukolla tms. raottaa ja kurkata. Voipi olla tyhjää täynnä. Kiva jos äkkijarrutuksessa lähtee tuulilasi jatkamaan matkaa :D

Link to comment

Ei ollut minun auto, -69 umpipaku. Alaosa oli melko valmis, laatikko oli tavaratilassa, yläosa melko suora...

Jos joku haluaa kuvia, voin laittaa sähköpostiin, sekä yhteystietoja. Niin jos kiinnostaa.

 

Esa

Link to comment
Guest Toheltaja

kotelot helmassa ja liukuoven alla (todella vittumainen tehdä tuo kohta) eivät oo, takalokarin kaaret tuplatöiset, ja yleisesti pallot on mun pihaan tullessa olleet huomattavasti enemmän paikattuja (ja vielä ratsupaikoilla) Rungossahan ei isoja eroja ole, pallossa vaan ne poikkikotelot ollu aukotetumpia ja täten mädempiä luonnollisesti ku paskaa täys. Lisäks lien suurin syy noissa on ollu mahoton massaaminen jossain vaiheessa, juniksia ei niin ole massailtu aikanaan jostain syystä. Mulla on yks pallokeula ollu sellanen missä oli hyvä alusta ja runko, tosin oli ajettu joku 40 tonnia... ja noita on tossa toistakymmentä pantu paalin, ja viitisen kappaletta myyty eteenpäin

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...