Guest Esko Posted September 30, 2009 Share Posted September 30, 2009 Mistä mätäpaikkoja kannattaa lähteä etsimään? menen tällä viikolla katsomaan... Haku ei tuottanut tulosta riittävän helpolla. Jos ei kyseinen kampe kiinnosta minua, niin laittelen lisää infoa, jos joku haluaa konetta ja laatikkoa vailla olevan pallokeulan (bussi kovilla penkeillä?) varaosiksi. Ei ole kallis, ehkä ilmainen. Kiitos, Esa Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted September 30, 2009 Share Posted September 30, 2009 takanurkat konehuoneen puolelta. Etuhelma puskurin alta, etujalkatila, takajalkatila, helmapellitykset, koteloinnit. Takavääntösauvajousituksen tienoo rungon osalta, takarunkoaisojen päätyjen kohdat (tulevat takapeltiin) etuovien alaosat jne. Koko runko yleisestikin.. Quote Link to comment
Guest Esko Posted September 30, 2009 Share Posted September 30, 2009 Kiitos, eiköhän näillä ala kunto selviäämään! Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted September 30, 2009 Share Posted September 30, 2009 ja todella yleinen on tuulilasin alareunan pois mädäntyminen kokonaan. Vaikka tiivari ois ehjä eikä ulkoisia merkkejä ole, kandee vähän puukolla tms. raottaa ja kurkata. Voipi olla tyhjää täynnä. Kiva jos äkkijarrutuksessa lähtee tuulilasi jatkamaan matkaa :D Quote Link to comment
Guest Esko Posted October 1, 2009 Share Posted October 1, 2009 Ei ollut minun auto, -69 umpipaku. Alaosa oli melko valmis, laatikko oli tavaratilassa, yläosa melko suora... Jos joku haluaa kuvia, voin laittaa sähköpostiin, sekä yhteystietoja. Niin jos kiinnostaa. Esa Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted October 2, 2009 Share Posted October 2, 2009 harva jaksaa mädästä pallosta alkaa leipomaan, on meinaan paljon työläämpi ku pari vuotta vanhemman tekeminen... Quote Link to comment
-tipi- Posted October 2, 2009 Share Posted October 2, 2009 Mikäs palliksessa on työläämpää kuin juniksessa? Eikös runkorakenne ole melkopitkälti samanlainen? Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted October 2, 2009 Share Posted October 2, 2009 kotelot helmassa ja liukuoven alla (todella vittumainen tehdä tuo kohta) eivät oo, takalokarin kaaret tuplatöiset, ja yleisesti pallot on mun pihaan tullessa olleet huomattavasti enemmän paikattuja (ja vielä ratsupaikoilla) Rungossahan ei isoja eroja ole, pallossa vaan ne poikkikotelot ollu aukotetumpia ja täten mädempiä luonnollisesti ku paskaa täys. Lisäks lien suurin syy noissa on ollu mahoton massaaminen jossain vaiheessa, juniksia ei niin ole massailtu aikanaan jostain syystä. Mulla on yks pallokeula ollu sellanen missä oli hyvä alusta ja runko, tosin oli ajettu joku 40 tonnia... ja noita on tossa toistakymmentä pantu paalin, ja viitisen kappaletta myyty eteenpäin Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.