Guest SimpleMan Posted October 19, 2009 Posted October 19, 2009 Täytyy kysyä, kun ei ole tullut aiheeseen tutustuttua... Mitä etuja full-flow systeemillä saadaan? Miten se on parempi kuin esim cb:n maxi pump 3 jossa pumpun kannessa tulo ja lähtö... Ja toisena kysymyksenä öljynpaineventtiilit. Toinen ilmeisemmin estää kylmän öljyn kiertämistä jäähdyttäjässä (etummainen?) mutta mitä varten uusimmissa lohkoissa on takana öljynpaineventtiili? Quote
ARTO Posted October 19, 2009 Posted October 19, 2009 Öljynsuodatuksen lisäksi kyse öljyn virtaavuudesta ja sen riittävyydestä. Toisen venttiilinavulla öljynpaineen tasolle parempi kontrollointi tosin tuplaventiilit, tuplamahdollisuus jumiutumisille. Ei ole uutta jumiutuvat ventiilit porauksissaan ja alhaiset paineet. Viisaammat jatkakoot/korjatkoon:) Quote
Guest vilho Posted October 20, 2009 Posted October 20, 2009 http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=280293 ja jälkkäriksi http://bobhooversblog.blogspot.com/2007 ... -mods.html Quote
-Alex- Posted October 20, 2009 Posted October 20, 2009 Varsinkin tuo eka on hyvä artikkeli, kannattaa pariin kertaan ajatuksella lukea. Hauska kun yks kysyi lopussa "I don't get how the oil gets back to the sump when the oil control valve is closed...." LOL Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.