Guest olli lammi Posted March 18, 2004 Share Posted March 18, 2004 Onnistuuko vaihteiston etu- ja takakannattimien vaihto irrottamatta vetoakseleita vaihteistosta tai pyörien päästä? Auto on -73 mallinen T1 heiluriperällä. Kannakkeet ovat tuota uutta mallia 73 eteenpäin. Jos onnistuu, niin mikä on lyhyesti tarvittava työjärjestys (moottori irti tietysti)? Jos ei onnistu, niin mikä on helpoin työjärjestys tuon tekemiseksi? Quote Link to comment
Ketsa Posted March 18, 2004 Share Posted March 18, 2004 Onnistuu vetareita irroittamatta. Laatikko tulee sen verran taaksepäin, että etukannakkeen saa vaihdettua. Quote Link to comment
Guest olli lammi Posted March 18, 2004 Share Posted March 18, 2004 Tulee taaksepäin? Pitääkö sitä kangeta kovaakin ja mistä on parasta näin tehdä rikkomatta mitään. Quote Link to comment
Guest Posted March 18, 2004 Share Posted March 18, 2004 siirtäjätanko irti penkin alta ja 2:lla tunkilla jousiputkien ja vetareiden välistä tunkkaamalla...olikohan kenties joku vaasan veijareista just vähän aikaa sitten kommentoinu vastaavaa pölhölässä...?Jerppa? Quote Link to comment
Ketsa Posted March 18, 2004 Share Posted March 18, 2004 Ei pistä vastaan sen jälkeen kun kiinnityskumit päästetty irti. Takaa kannattaa avata ne kaksi isoa pulttia, jotta saa sen poikittaisraudan pois. Ei tuossa mitään herkästi rikkimenevää ole, kunhan ei nyt kytkinvivusta revi. Quote Link to comment
Guest olli lammi Posted March 18, 2004 Share Posted March 18, 2004 Tunkki ilmeisesti alle? Koneen otan joka tapauksessa pois, koska noiden takakannattimien vaihto ei taida onnistua ilman. Quote Link to comment
Ketsa Posted March 18, 2004 Share Posted March 18, 2004 Joo. Kone pois. Kytkinkopan sisäpuolelta joutuu takakumit päästään irti. Laatikko jää kyllä takahaarukan päälle, eli alle ei tunkkaa pakosta tartte. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.