Guest laiska`s custom Posted February 5, 2005 Posted February 5, 2005 vinkki millä saisin suoraan laitettua takapään oikeaan korkeuteen vääntösauvvojen ollessa purettuna ilman mitään merkkejä.2pykälää saisi tippuakkin mut sehän on helppo sit kun tietäis ekana missä on vakiokorko... Quote
Guest Mika Raussi Posted February 5, 2005 Posted February 5, 2005 Vakiokorkeus on 21 astetta rungon ja latan välinen kulma sillon kun jousi on vapaana. Quote
Guest Raggare Posted February 5, 2005 Posted February 5, 2005 mis ol se taulukko noista muutoksista kuinka paljon tippuu milläki muutoksil, vai oonko nähny unta sellasesta O_o Quote
Guest Mika Raussi Posted February 5, 2005 Posted February 5, 2005 En mie mitään talukkoja muista, mutta olkopoorista oli jonkinverran ja sisäpoorista jonkinverran. En nyt tähän hätään muista, että paljon Quote
Per Jernström Posted February 6, 2005 Posted February 6, 2005 Mutta miten ne jouset on saatu tehtaalla samaan asentoon joka autoon? Tuskin kokeilemalla joka sauvan kanssa. Jos esim ostaa uudet vääntövarret niin onko niissä jokin merkintä miten ne tulee laittaa? Quote
Fileas Posted February 6, 2005 Posted February 6, 2005 Raussihan vastas siihen tuolla yläpuolella.. Quote
Guest laiska`s custom Posted February 6, 2005 Posted February 6, 2005 kiitos selkeestä vastauksesta. Quote
aki67 Posted February 8, 2005 Posted February 8, 2005 Jat! Onko tietoa,koskeeko noi asteet IRS vai SWING perää?? Quote
Guest Jat Posted February 8, 2005 Posted February 8, 2005 En muista mistä nuo aikanaan kopioin, veikkaisin että swingiin koska omaa projektia ajatellen noi otin talteen. enkä ota mitään vastuuta oikeellisuudestakaan koska en ole noita testannut. Eli jos joku pääsee noita hyödyntämään niin pistänee myös tietoa paikkansapitävyydestä :)' http://www.bugbabe.co.uk/year_age.html#howlow tommonen sattu googlella vastaan, samaltahan tuo näyttää. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.