Jump to content

vinkkejä vastaanotetaan


Recommended Posts

Vähä riippuu pöhöttimestä...

 

Mulla on ykköstyypissa b1l tankin vieressä kuskin puolella ja puhallus vedetty mahd. suoralla putkella jalkoihin. Tolla systeemillä tulee paras lämmitysteho. Mitä enemmän mutkia, sitä enemmän vastusta ja sitä vähemmän lämmintä.

 

Noissa on tietyt raja-arvot pakoputkien ja paloilmaputkien mitoille. Myös lämmitysilmaputkelle on tietyt mitat. Eli koita jostakin kaivaa asennusohjeet esille, niin pystyt paremmin suunnittelmaan paikan ja saat paremman toimintavarmuuden lämppärille.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...