Tanhis Posted January 10, 2010 Share Posted January 10, 2010 Eli nyt alkaa palaa käpy vilkkureleiden kanssa eli olen kahta eli relettä koettanut ja kumpaakaan en saa toimimaan kunnolla. Kolmenapainen polttaa vilkkua kokoajan ja kaksnapainen vilkutti hetken ja lopetti sit toimintansa ja naksahtaa vain kerran samoin kuin 3-napainenkin Eli kysytään nyt tälläistä. Tarvitseeko kaikki polttimot olla ehjiä että rele toimii. Mikä rooli on mittaristonmerkkivalolla vilkkureleen toimintaan. Ja lisäksi nyt vielä että olen siis koettanut kahta eri relettä joista toinen oli vw 3- jalkanen ja toinen paruzzin uusi kaks jalkanen. Ja sitten vielä, miten olikos ne x ja l kuuluu kytkeä 2-napaisessa. Quote Link to comment
vesav Posted January 10, 2010 Share Posted January 10, 2010 kaks napaset mitä olen käyttäny laitettiin vaan +johdon väliin enne lamppuja... Ja kaikki lamput pitäis olla kunnossa et vilkkuu oikeeta nopeutta... Vesa Quote Link to comment
Tanhis Posted January 10, 2010 Author Share Posted January 10, 2010 noin minäkin sen kytkennän ajattelin. Ja minullahan on nyt ongelmana se että rele ei pätki lainkaaan kun on yksi polttimo vai toistaiseksi kiinni. Quote Link to comment
vesav Posted January 10, 2010 Share Posted January 10, 2010 ei taida yks pikkupolttimo olla tarpeeks iso kuorma tolle releelle... pistä vaan kaikki polttimot paikalleen niin pitäisi kyllä toimia... vesa Quote Link to comment
Recommended Posts