Jump to content

Vaihdelaatikon pesu


Guest janie79

Recommended Posts

Guest janie79

Mulla on Kuplan loota irrallaan ja vetoakselin suojaputket just siivosin ja maalasin, nyt tekis mieli

pestä toi laatikko kun on monen sentin savessa/massassa. Jos rapsuttelisin suurimmat puukolla pois,

uskaltaako tota pestä painepesurilla? Ottaako se herneen rattaiden väliin jos sinne menee vettä, tarkoitus olis tottakai vaihtaa öljyt operaation jälkeen. Entä jos sinne sattuis menemään jotain skeidaa, mikä olis paras keino "pestä" laatikko myös sisältä??

Link to comment

Jos sulla on vetarin suojaputket ja kumit kiinni, etkä ruuttaa etupäässä olevasta huohotinputkesta sisään, niin huoletta voit käyttää liuotinta ja painepesuria. Ainakin itse olen tehnyt niin ja puhdasta tuli.

 

t. Mika

Link to comment
Guest Toheltaja

höyrypesuri on kova sana tossa, ja tosiaan voit puutikulla tms tulpata huohottimen niin ei mee isompia sieltäkään sisään. Oon sisäpuolelta putsannu ihan kaatamalla esim polttoöljyä muutaman litran ja pyörittelemällä sitten koneella / tai sähkömoottorilla tota lootaa eri vaihteilla. Sieltä tulee aika usein melkoinen sammakkoläjä öljyn valutuksen jälkeen vielä, kun sen noin huuhtelee...

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...