Guest mäkipää Posted April 18, 2010 Share Posted April 18, 2010 Onko kellään kokemuksia vesimoottorin laitosta kuplaan? Itellä ois BAJA johon mahtus nätisti eri moottori. Paljokohan saa siirtää paloseinää ja minkä kokoisen/tehoisen moottorin saa laittaa? Quote Link to comment
mikko k Posted April 18, 2010 Share Posted April 18, 2010 Haulla varmasti löytyy tietoa tältäkin palstalta, mutta kiinnostus täällä kohdistuu ILMAjäähdytteisiin menopeleihin.... Mitä itse pataan tulee, niin mä laittaisin 996/997 biturbokoneen. Ilmajäähynä olis 993 biturbo kiva... Quote Link to comment
Guest Pyrres Posted April 18, 2010 Share Posted April 18, 2010 Nykyluvilla voi tulla hiukan vaikeaa, kun alkaa nuo tehot olla jo kaikissa vakiokoneissa sitä luokkaa ettei saa normiluvilla mitenkään. Ja erikoislupia on takuulla vaikea perustella niin että menisi läpi. Mutta korjatkaa jos olen aivan väärässä. Quote Link to comment
Guest mäkipää Posted April 18, 2010 Share Posted April 18, 2010 Eli onko se 60hp vierasmoottorin tehorajana vaik on levyjarrut keulassa? Quote Link to comment
Guest Posted April 18, 2010 Share Posted April 18, 2010 Kyllä. Kannattaa tosiaan lukea aikaisemmat topikit, niistä saat vastaukseen kysymyksiisi. Quote Link to comment
Recommended Posts