Guest MillaI Posted May 5, 2010 Share Posted May 5, 2010 Etsin siis tuon Lindan (T2) jarrunestesäiliöltä jarrupääsylinteriin lähtevää putkea? Ei ole vielä mulle tullu vastaan ja Etrassa ei ollu. Quote Link to comment
MESIKÄMMEN Posted May 5, 2010 Share Posted May 5, 2010 Esim. tuolta erään kotimaisen vw-osakauppiaan kautta. http://www.wolfsburgwest.com/cart/Detai ... =211611801 Quote Link to comment
Guest Posted May 6, 2010 Share Posted May 6, 2010 Kyllä sitä Etrastakin löytyy, kysy EPDM-letkua. Joskus piti prätkään duunata erillinen jarrunestesäiliö niin tuo oli ainoa joka ei hikoillut nesteitä läpi. Quote Link to comment
VolksMachine Posted May 23, 2010 Share Posted May 23, 2010 Ite kyselin kanssa Etrasta EPDM-letkua mutta ei ollu sillon sopivaa kokoa. Mulla on ollu kahta erilaista bensaletkua ja kaikki on hikoillu läpi. Eli kannattaa normi bensaletkut unohtaa samoin tein. Itse sain hankittua jarrunesteen kestävää letkua Keiteleen Koneelta. Letkua voi kysellä myös Aircooledilta, Hot Carsilta tai Oberschlaterilta sekä muilta mahdollisilta toimittajilta. Quote Link to comment
Recommended Posts