Guest @teemu Posted May 12, 2010 Posted May 12, 2010 eli kuplaa 1300 vaivaa käynti ongelma ja kaikki alkoi kaasun palautinjousen katkeamisen jälkeen jolloin kierrokset nousivat hetkeksi tappiin, poksuttaa kaasarista (weber 32/36 dfav) ja pakoputkista. vaihdettu sähköpuolen osat(kaikki), imuvuodot tarkistettu,bensat uudet ja kyl tuota kaasariakin on jo tullut käsissä pyöriteltyä mut ei vaan toimi, nyt olis vinkit tervetulleita ku menee jo yöunetkin???!!! ja kiihdytyspumpun kalvokin katsottu mut ei siinä kyl mitään ihmeellistä näkynyt. bensa puoli pitäis olla myös kunnossa, pumppu jne... Quote
Guest @teemu Posted May 12, 2010 Posted May 12, 2010 Vaihdoitko koko jakajan? kantsis varmaan. kokeilin 2.lla kärjellisellä ja 1.llä karjettömällä joka nyt myös kiinni, mutta sama ongelma jatkuu. Quote
Guest Posted May 12, 2010 Posted May 12, 2010 Alkoiko oireet heti kun kone pääsi ryntäämään eivätkä ole sen jälkeen lakanneet? Kannattaisiko tehdä puristuspainemittaus - jos nyt vaikka olisi päässyt käymään niin kehnosti että venttiili tai kaksi olisi napannut mäntään kiinni kun kone on kiekaissut. Paljonko näissä yleensä on mäntä/venttiili-välys? Pystyykö noin käymään jos vena pääsee "kellumaan"? Quote
Guest @teemu Posted May 12, 2010 Posted May 12, 2010 Alkoiko oireet heti kun kone pääsi ryntäämään eivätkä ole sen jälkeen lakanneet? Kannattaisiko tehdä puristuspainemittaus - jos nyt vaikka olisi päässyt käymään niin kehnosti että venttiili tai kaksi olisi napannut mäntään kiinni kun kone on kiekaissut. Paljonko näissä yleensä on mäntä/venttiili-välys? Pystyykö noin käymään jos vena pääsee "kellumaan"? oireet alkoivat sen jälkeen. Quote
Guest Posted May 13, 2010 Posted May 13, 2010 tarkista venttiilinvalykset, toisinsanoen kato etta kaikki keinuvivut on oikealal paikallaan eika esim. lipsahtanut venanpaan ohi ja jaanyt jumiin. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.