Pasi Posted June 12, 2010 Share Posted June 12, 2010 Öljynpaineanturin paikasta meni kierteet, siis lohkosta. Anturissa itessään on hyvät jengat. Korjausehdotuksia kaivattais tähän, siis miten tuon sais korjattua. Kone ei ole vielä paikoillaan autossa, eikä sitä ole vielä konerempan jälkeen käynnistetty.. -Pasi Quote Link to comment
Guest mirri72 Posted June 12, 2010 Share Posted June 12, 2010 itse tein lohkoon uudet kierteet holkille jossa oli sopiva kierre anturille..löytyy hyvin varustetuista autotarvike liikkeistä kyseisiä holkkeja..;) Öljynpaineanturin paikasta meni kierteet, siis lohkosta. Anturissa itessään on hyvät jengat. Korjausehdotuksia kaivattais tähän, siis miten tuon sais korjattua. Kone ei ole vielä paikoillaan autossa, eikä sitä ole vielä konerempan jälkeen käynnistetty.. -Pasi Quote Link to comment
Pasi Posted June 14, 2010 Author Share Posted June 14, 2010 Voiko tätä korjata helicoililla, löytyyköhän sopivaa sarjaa..? -Pasi Quote Link to comment
Pasi Posted June 15, 2010 Author Share Posted June 15, 2010 Tulipa tämäkin testattua, näköjään onnistui. Sattui löytymään pienen soittelun jälkeen sopiva v-coil sarja ja kohtuu helposti onnistui tehdä kierteet purkamatta sylinteripeltejä. Vaseliinia tappiin ja kiertämään varovasti. Välillä imuroin (ihan oikeasti) töhnää vähemmäksi ja lopuksi topsipuikolla loput pois... Tyyli on vapaa kunhan toimii.. :) Tarvis katkaista "häntä" vielä ja vähän lyhentää irtokierrettä. Toivottavasti pysyy ja toimii. -Pasi Quote Link to comment
Guest Posted June 16, 2010 Share Posted June 16, 2010 Irtokierre olisi kannattanut lyhentää ennen asennusta, nyt menee vaikeaksi saada pää tasopinnan alle. "Hännän" saa parhaiten poikki kärkipihdeillä kääntämällä. Quote Link to comment
JM Posted June 16, 2010 Share Posted June 16, 2010 Käytä sitä konetta hiukan ennen anturin asennusta niin tulee loputkin roskat pois. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.