Sakke Posted March 20, 2004 Share Posted March 20, 2004 Aattelin kokeilla ihan huvikseni mitä tosta kolkytheppasesta saa irti.Tein imusarjat tuplille(ei siistit tullu.panostetaan laatuun sit jos ne toimii).Kansiaki oon sorvaillu.Mut tietääkö kukkaan kuka hiois nokkia,sais vähä lisää asteita tohon vakioon. Quote Link to comment
Sakke Posted March 23, 2004 Author Share Posted March 23, 2004 Mites niitä sorvaajia? Quote Link to comment
-MITO- Posted March 23, 2004 Share Posted March 23, 2004 Kysäses R-koneistus Lammaskallionkatu 5, 04250 Kerava Puhelin (09) 2428833 Fax (09) 2427212 Quote Link to comment
Timppa Posted March 23, 2004 Share Posted March 23, 2004 no mutta tossa on kiree rojekti! vielä kun pistät kierukan lopuksi kiinni NIIN avot! Quote Link to comment
Sakke Posted March 23, 2004 Author Share Posted March 23, 2004 Timppa,toi tulee sit vielä bussin perään.Saa nähä keuliiko :DD vitut se mihinkään keuli... Quote Link to comment
Guest Posted March 23, 2004 Share Posted March 23, 2004 GT-Moron.... eiku Motor hioo nokkia. Laadusta ei tietoa. 09-550917 Takkatie 13 00370 Helsinki (Pitäjänmäki) Myös kampuran ja vauhtiksen kevennyksiä ja tasapainotuksia ja muita yleisiä moottorikoneistuksia. Hiukan hintava. Jan Quote Link to comment
-MITO- Posted March 23, 2004 Share Posted March 23, 2004 Lohjan koneistamo ei tehny kampuran tasapainotuksia :( pitää tonne gt-motorssiin viedä kampura safkiksella. Quote Link to comment
Guest Posted March 23, 2004 Share Posted March 23, 2004 MITO, Vie pelkkää tasapainotusta varten Ko-Met koneistamoon Juvanmalmille. Suht lähellä autovahinkokeskusta. 50eur. (tarkistettu tänään) Toisaalta, nimenomaan tää sun akselis vaatii särötarkastuksen ja laakerikaulojen tarkastuksen, suoruustarkastuksen.... :) Ko-Met ei tee särötarkistuksia. GT tekee. Oliskohan GT:n kampuran tasapainotus GT:llä ollu 61eur, vauhtipyörän vähän reilu 40eur, ja molemmat yhdessä sen saman 61eur. (pari kk vanha hinta, muistinvarainen) Tarkastutin joskus muuten ulkoisesti ihan hyvän näköiset vakio kiertokanget. Neljästä tuli kolme hylkyä... kaulan keskeltä, sieltä kapealta osalta löytyi hiusmurtumia mitä paljaalla silmällä ei näe. nakkasin sitten koko satsin mäkeen ja tarkastutin toisen satsin.. jo tärppäs. Vakioveivit kelpas muilta ominaisuuksiltaan tuohon pataan ihan hyvin, ei ollu perusteita ostaa uusia viriveivejä. Jan Quote Link to comment
-MITO- Posted March 23, 2004 Share Posted March 23, 2004 No vois viedä tonne jos noin edukas, ja eri akseli on sinne menossa, ei se mikä on sun luona. :) Quote Link to comment
Sakke Posted March 23, 2004 Author Share Posted March 23, 2004 BTW,oulussa on yks tyyppi joka painottaa 20-30 eurolla.Hinnan vaihtelevuus riippuu kuinka monta reikää täytyy porata. Quote Link to comment
Sakke Posted March 25, 2004 Author Share Posted March 25, 2004 Ny löyty lissää tuuninkia. Monza-style vaimennin,mut tää on aika vanhaa designia.Ei kuitenkaan Abarthin tekele. Mut neljällä ulostulolla. Quote Link to comment
Sakke Posted March 27, 2004 Author Share Posted March 27, 2004 Ei nyt ihan tollasta mut melekeen :D Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.