Guest jarzu Posted July 3, 2010 Share Posted July 3, 2010 Tarviiko öljyt ottaa vaidelaatikosta pois kun vaihtaa noi vetoakselin suojakumit? uudet on halkastavaa mallia, vai meneekö että vanhat puukolla halki ja uudet tilalle, onko asentaessa jotain erikoista mitä pitää ottaa huomioon kun ei ole oikein noista kuplista kokemusta. Quote Link to comment
Guest janie79 Posted July 3, 2010 Share Posted July 3, 2010 Omasta en laskenut, sottaa jonkun verran. Samalla vaivalla vaihtaa laatikko-öljyt, suosittelen. Puukolla vanha pois, putsausta, katso että moskaa ei mene vääriin paikkoihin. Uusi halkaistava siten että halkio osoittaa eteen/taakse vinosti ylös. Tiiviste- tai kumiliimaa vähän väliin ja ruuvit/mutterit kiinni. Älä kiristä niin paljoa että kumi alkaa pusertumaan. Quote Link to comment
metake Posted July 4, 2010 Share Posted July 4, 2010 Uusi halkaistava siten että halkio osoittaa eteen/taakse vinosti ylös. Tehtaan ohjeen mukaan suoraan eteen/taakse, mutta tästä on yhtä monta mielipidettä kuin on tekijääkin :) Quote Link to comment
Guest janie79 Posted July 4, 2010 Share Posted July 4, 2010 Uusi halkaistava siten että halkio osoittaa eteen/taakse vinosti ylös. Näin se taitaa olla.. mutta omaani olen omien ohjeideni mukaan laittanut ja rutikuiva on ulospäin :) Quote Link to comment
metake Posted July 4, 2010 Share Posted July 4, 2010 Uusi halkaistava siten että halkio osoittaa eteen/taakse vinosti ylös. Näin se taitaa olla.. mutta omaani olen omien ohjeideni mukaan laittanut ja rutikuiva on ulospäin :) Mulla on toisessa kaikkien ohjeiden vastaisesti sauma ylöspäin, eikä sekään vuoda :) Quote Link to comment
Kujis Posted July 4, 2010 Share Posted July 4, 2010 ->Uusi halkaistava siten että halkio osoittaa eteen/taakse vinosti ylös. Näin sanoi minulle asentaja joka oli VW:llä (Vauko Hämeenlinna) töissä n.1960-1990. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.