Guest teemu Posted July 7, 2010 Share Posted July 7, 2010 Taasen lisää ongelmia. Elikkä vakio 1300, johon vaihettu kärjetön sytkä, jakajan kansi, pyörijä ja tulpanjohdot käy vaan 1 ja 2 pytyillä. Tänään uusilla tulpilla kokeiltu eikä mitään vaikutusta. Tulpat ihan mustassa öljyssä, elikkä remonttia varmaan tiedossa? Edellisen omistajan mukaan viime vuonna olisi koneremontti tehty. Kansille ei vissiinkään mitään oo tehty. Apuja kaivataan, että sais ees jotenkuten toimimaan tän kesän. Quote Link to comment
Guest janie79 Posted July 7, 2010 Share Posted July 7, 2010 Toimiko siis ennen uusien hilppeiden asennusta? Quote Link to comment
mikan Posted July 7, 2010 Share Posted July 7, 2010 Ja piuhat on oikeassa järjestyksessä? Olis aika tyypillistä, että tulpanjohtoja vaihtaessa menis väärään järjestykseen. t. Mika Quote Link to comment
Guest teemu Posted July 7, 2010 Share Posted July 7, 2010 Ei se oikeen kunnolla ennen noita hilppeitä toiminu, mutta sitä en tiiä kävikö kaikilla. Tulpanjohdot on jo muutamaan kertaa katottu. Oli virranjakaja irti onkohan mahdollista, että olisi mennyt väärään asentoon. Quote Link to comment
mikan Posted July 7, 2010 Share Posted July 7, 2010 Strobolla kannattais katsoa, että ennakko on oikea. Jakaja ei periaatteessa mene lohkoon kuin yhdessä asennossa. Jos on hieman väljyyttä, niin sen voi saada 180 astetta pieleen. Jos moottorin kuntoa epäilee, niin sitten puristuspainemittaus tai ohivuotomittaus. Venttiilien välykset toki kannattaa myös tarkistaa ensin. t. Mika Quote Link to comment
Guest Posted July 8, 2010 Share Posted July 8, 2010 Taasen lisää ongelmia. Elikkä vakio 1300, johon vaihettu kärjetön sytkä, jakajan kansi, pyörijä ja tulpanjohdot käy vaan 1 ja 2 pytyillä. Tänään uusilla tulpilla kokeiltu eikä mitään vaikutusta. Tulpat ihan mustassa öljyssä, elikkä remonttia varmaan tiedossa? Edellisen omistajan mukaan viime vuonna olisi koneremontti tehty. Kansille ei vissiinkään mitään oo tehty. Apuja kaivataan, että sais ees jotenkuten toimimaan tän kesän. Ihan hyviä vinkkejä edelliset antaneet, mutta itse ongelmahan selviää tuosta tekstistä. Jos tulpat öljyiset ei kipinää noihin tulppiin enää saa luultavasti millään sytkävehkeillä. Jos tulpat uudet putsaa ne ei tarvitse ostaa vielä uusia. Jos tulpat mustat ja nokiset, mutta kuitenkin kuivat tai lähinnä tuoksuvat bensalle olisi ongelmana omaa kuplaanikin vaivaava kaasarin rikkaalla oleminen. Tulpat kun menee tukkoon auto käy nopeastikkin kahdella, mutta jos tulpissa on öljyä.. tähän en itse osaa omalla ammattitaidolla lähteä edes arvailemaan oletettavasti kuitenkin sinulla on kaasari ja sytkä säädöissään/toimii. Edit: Mikan jo ehdoittama puristuspainemittaus voisi olla hyvä idea. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.