Guest oiva64 Posted July 21, 2010 Share Posted July 21, 2010 kone tehty. kaasarit pesty ultrassa ja tiiviste/korjaussarja laitettu. ekan pikku pärähdyksen jälkeen 1-2 puolen kaasarin alemman läppäakselin kiihdytyspumpun puoleisesta päästä tulee tippoina bensaa. vaikka konetta ei ole pyöritetty hetkeen, nähtävästi alemman läpän päälle tippuu jostain bensaa ja se valuu läpppäakselia pitkin sivulle ulos. purin kaasarin mutta en keksinyt mistä tuo bensa tulee. ideoita? Quote Link to comment
-ST- Posted July 22, 2010 Share Posted July 22, 2010 Mulla samaa ongelmaa. Se on ainakin selvää että läppäakselinpesä on kulunut väljäksi, mutta arvoitus on minullekin miksi bensaa vuotaa moottori sammuksissa. Bensan pintako liian ylhäällä? Quote Link to comment
Guest Posted July 22, 2010 Share Posted July 22, 2010 Kohokammion neulaventtiili falskaa. Yleensä niissä on kumikärki joka kovettuu ajan myötä. Quote Link to comment
-ST- Posted July 22, 2010 Share Posted July 22, 2010 Kohokammion neulaventtiili falskaa. Yleensä niissä on kumikärki joka kovettuu ajan myötä. Vaihdettu alkuviikosta korjaussarja johon kuului uusi neulaventtiili. Voisko olla mahdollista, kun lämmin moottori sammutetaan alkaa bensa lämmetä kohokammiossa niin paljon että se kaasuuntuu ja sitä myöten ajautuu kaasuläpän päälle. Quote Link to comment
Tutkija Posted July 22, 2010 Share Posted July 22, 2010 Bensanpintaa pitää säätää vähä alemmaksi et tulviminen loppuu jos tyhjäkäyntisuuttimen ilmareikä on auki,asia joka pitäisi aina säätää kun neulaventtiil vaihdetaan... ja tuon tyypin sohleksissa ei ole koskaan ollu kun metallisia neulaventtiileitä. Pintaa voi säätää kahdella eri tavalla,alkuperäinen ohje on että vaihdetaan neulaventtiilin ja kaasuttimen rungon väliin eripaksuisia tiivisteitä... toinen ja yleisempi on että taivutetaan metallisen kohon vartta. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.