Jump to content

t3 1500s ja kaasarin vuoto


Guest oiva64

Recommended Posts

Guest oiva64

kone tehty. kaasarit pesty ultrassa ja tiiviste/korjaussarja laitettu.

ekan pikku pärähdyksen jälkeen 1-2 puolen kaasarin alemman läppäakselin kiihdytyspumpun puoleisesta päästä tulee tippoina bensaa. vaikka konetta ei ole pyöritetty hetkeen, nähtävästi

alemman läpän päälle tippuu jostain bensaa ja se valuu läpppäakselia pitkin sivulle ulos.

purin kaasarin mutta en keksinyt mistä tuo bensa tulee. ideoita?

Link to comment
Kohokammion neulaventtiili falskaa. Yleensä niissä on kumikärki joka kovettuu ajan myötä.

 

Vaihdettu alkuviikosta korjaussarja johon kuului uusi neulaventtiili. Voisko olla mahdollista, kun lämmin moottori sammutetaan alkaa bensa lämmetä kohokammiossa niin paljon että se kaasuuntuu ja sitä myöten ajautuu kaasuläpän päälle.

Link to comment

Bensanpintaa pitää säätää vähä alemmaksi et tulviminen loppuu jos tyhjäkäyntisuuttimen ilmareikä on auki,asia joka pitäisi aina säätää kun neulaventtiil vaihdetaan... ja tuon tyypin sohleksissa ei ole koskaan ollu kun metallisia neulaventtiileitä. Pintaa voi säätää kahdella eri tavalla,alkuperäinen ohje on että vaihdetaan neulaventtiilin ja kaasuttimen rungon väliin eripaksuisia tiivisteitä... toinen ja yleisempi on että taivutetaan metallisen kohon vartta.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...