Guest MillaI Posted August 14, 2010 Posted August 14, 2010 Voi olla että joudun "muutaman" tyhmän kysymyksen kysyä kun nuo kaikki asennettu, mut aloitan tosta takaluukun ikkunasta. Mulla on tällänen tiiviste siihen http://www.wolfsburgwest.com/cart/Detai ... 241845521B Niin tuleeko kumpi puoli ulospäin, tuo paksumpi? edit: Nii ja sit et mistäköhtaa olis parempi asennuslangan alkaa, päistä, kulmista, keskeltä ylhäältä, alhaalta? Tiedän et tää tuli vahingossa väärään osioon... Quote
Guest MillaI Posted August 14, 2010 Posted August 14, 2010 Olis kaikki valmiina ekaa asennusta varten. Eli tiiviste ikkunassa ja lanka jo tungettuna. Mut apua en taida saada. Mies makaa sammuneena kavereiden kanssa kellarissa. Osaisikohan nuo kaksi alle kouluikäistä auttaa? Tuon 6v tyttäreni opetin eilen tankkaamaan, jotta ei tartte sit talvella enää autosta nousta... :D Quote
MU Posted August 14, 2010 Posted August 14, 2010 En oo koskaan palliksen laseja asentanut mut näyttäis kyllä että se paksumpi/pyöreämpi puoli ulos päin. Asennusnarun oon laittanut siten että päät on alareunassa ja keskellä.Lasin alareuna ensin paikoilleen. Ja narun päät luonnollisesti sisäpuolelle.Sitten naruista vetoa samalla kun toinen painattaa lasia autoa vasten.Eli kaverin tarttet,joten potki vaan se ukkos sieltä ylös! T:Mikko Quote
Guest MillaI Posted August 14, 2010 Posted August 14, 2010 Sain ikkunan paikoilleen!! Enää muutama jäljellä... Jos jollain on myydä etuovien pienten ikkunoiden tiivisteet, niin mä etsin niitä. Mulla on väärät, ne aukavien ikkunoiden tiivarit. Quote
Recommended Posts