HSuomi Posted August 27, 2010 Share Posted August 27, 2010 Onko haittaa jos vakiopumpun edessä on sähköinen pumppu? Kestääkö vakio 34mm kaasari tuplille säädettyä bensanpainetta jos ohitan vakio pumpun? Imeekö vakiopumppu sammutetun sähköisen pumpun läpi? Pohdin vain koska oon laittamassa väliaikaisesti vakio konetta pesään... Tietysti vois tehdä vähän letkuhommia ja laittaa pelkän vakiopumpun käyttöön... Quote Link to comment
HSuomi Posted September 2, 2010 Author Share Posted September 2, 2010 Kestääkö vakio 34mm kaasari tuplille säädettyä bensanpainetta jos ohitan vakio pumpun? Kestää. Quote Link to comment
Guest Variant Posted September 2, 2010 Share Posted September 2, 2010 Mulla yhdessä vehkeessä sähköinen Hüco pumppu tankin alla ja orkkis mekaaninen pumppu paikallaan koneessa. Toimii ja toimii vaikka sammuttaa sähköisenkin bensapumpun. Sähköisellä pumpulla on näppärä täyttää bensalinja ja kaasarit, jos esim. auto on seissyt pitkään. Tosin, mulla on syynä vain laiskuus, että en ole poistanut jompaakumpaa pumppua tarpeettomana. Quote Link to comment
Recommended Posts