Jump to content

Mitä pallon takaosaan laminaatin alle?


Guest MillaI

Recommended Posts

Guest MillaI

Olen saanu niin paljon erilaisia ohjeita että en tiedä mitä laittais.

Onko sellainen huono, et ensin tulis ohut bitumi, sit "telttapatja" ja sit laminaatti?

Vai voiko jättää bitumin pois?

 

Ja vittuluille voi tehdä oman topicin, mä en jaksa niitä lukeaä :D

 

Eli tärkeintä olis kondension ja metelin minimoiminen!!

 

Apua!

 

p.s. Mä olen VIHDOIN siinä vaiheessa kun voi miettiä jotain helkutin LAMINAATTI! JIIHAAA!!!!

Link to comment

kun se lattia kerran tulee peitettya aika tehokkaasti kaikenlaisella, niin eka homma on hoitaa ruosteet pois ja laittaa kunnon maalipinta sinne. Sitten sen vahaus ja sit voi miettia noita bitumeja jne... ja on ehka syyta varmistaa ettei mitkaan ikkunan ja luukkujen tiivisteet vuoda vetta sinne lattialle.

Bitumimaton vois lammittamalla saada istumaan tiiviisti ja liimautumaan kunnolla lattiaan. Jokku laittaa kylmana, mina lammitan ja painelen kunnolla paikoilleen.

 

Sit voi laittaa UMPIsolumuovimattoa. Eli samanlaista ku telttapatja, ettei se ime vetta.

Voit myos harkita ehka uretaanilevya, sellaista mita kaytetaan talojen eristykseen nykyaan. Ennen kaytettiin styroxia, uretaani eristaa paremmin ja parjaa ohuemmalla levylla. Se kestaa rasitustakin paremmin kuin styroksi. Paloherkkyydesta en sit tieda.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...