Guest MillaI Posted October 3, 2010 Share Posted October 3, 2010 Olen saanu niin paljon erilaisia ohjeita että en tiedä mitä laittais. Onko sellainen huono, et ensin tulis ohut bitumi, sit "telttapatja" ja sit laminaatti? Vai voiko jättää bitumin pois? Ja vittuluille voi tehdä oman topicin, mä en jaksa niitä lukeaä :D Eli tärkeintä olis kondension ja metelin minimoiminen!! Apua! p.s. Mä olen VIHDOIN siinä vaiheessa kun voi miettiä jotain helkutin LAMINAATTI! JIIHAAA!!!! Quote Link to comment
Guest Posted October 3, 2010 Share Posted October 3, 2010 kun se lattia kerran tulee peitettya aika tehokkaasti kaikenlaisella, niin eka homma on hoitaa ruosteet pois ja laittaa kunnon maalipinta sinne. Sitten sen vahaus ja sit voi miettia noita bitumeja jne... ja on ehka syyta varmistaa ettei mitkaan ikkunan ja luukkujen tiivisteet vuoda vetta sinne lattialle. Bitumimaton vois lammittamalla saada istumaan tiiviisti ja liimautumaan kunnolla lattiaan. Jokku laittaa kylmana, mina lammitan ja painelen kunnolla paikoilleen. Sit voi laittaa UMPIsolumuovimattoa. Eli samanlaista ku telttapatja, ettei se ime vetta. Voit myos harkita ehka uretaanilevya, sellaista mita kaytetaan talojen eristykseen nykyaan. Ennen kaytettiin styroxia, uretaani eristaa paremmin ja parjaa ohuemmalla levylla. Se kestaa rasitustakin paremmin kuin styroksi. Paloherkkyydesta en sit tieda. Quote Link to comment
jori Posted October 4, 2010 Share Posted October 4, 2010 Juu pistä vaan siihen se bitumi se on siinä...aika paksu kakku tulee jos rupeaa kaikkia mahdollisia täytteitä laittaa. On sul sen verran hyvä maalipintakin siin et kestää hienosti... Quote Link to comment
Recommended Posts