Guest kari lindholm Posted October 6, 2010 Posted October 6, 2010 Hei! Mitä eroa on 411:n 1700 W (80Hv) ja T2:n 1700 CA (66Hv) koneiden välillä? Quote
Anssi Posted October 6, 2010 Posted October 6, 2010 w-koodinen on d-jetronic ruiskulla, ca on kahdella yksikurkkuisella kaasuttimella. Ruiskukoneen nokka-akseli taisi olla hieman jyrkempi ja puristussuhde on isompi kun tuossa pakun kaasarikoneessa, ruiskussa kupupäiset männät ja kaasarissa vastaavasti männissä kuopat... Venttiilikoot yms on samat eli kansissa ei eroja eikä lohkossakaan kaiketi muuta kuin se että ruiskukoneessa ei ole koneistettu bensapumpulle paikkaa Quote
Mikojan Posted October 8, 2010 Posted October 8, 2010 Hei Minulla olisi myös saman henkinen kysymys. Satuin saamaan käsiini TYP4 1700 Z-lohkolla olevan koneen Tiedän että ko. kone on ollut joskus 411 volkkarissa, osaisiko joku kertoa enemmän ko. konetyypistä, esim sopiiko myöhäisempään pallokeulaan? Quote
Guest kari lindholm Posted October 8, 2010 Posted October 8, 2010 Myös nokka-akselien erot kiinnostaa type4 moottoreissa! Ja mistä ne erottaa? Quote
Guest Panze Posted October 9, 2010 Posted October 9, 2010 Tämän löysin googlella kun itsekkin etsin konetyyppien eroja. http://www.tunacan.net/t4/reference/case.htm Mullakin on tuollainen Z koodinen levällään. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.