Jump to content

Moottori eroja Typ4?


Guest kari lindholm

Recommended Posts

Guest kari lindholm
Posted

Hei! Mitä eroa on 411:n 1700 W (80Hv) ja T2:n 1700 CA (66Hv) koneiden välillä?

Posted

w-koodinen on d-jetronic ruiskulla, ca on kahdella yksikurkkuisella kaasuttimella. Ruiskukoneen nokka-akseli taisi olla hieman jyrkempi ja puristussuhde on isompi kun tuossa pakun kaasarikoneessa, ruiskussa kupupäiset männät ja kaasarissa vastaavasti männissä kuopat...

 

Venttiilikoot yms on samat eli kansissa ei eroja eikä lohkossakaan kaiketi muuta kuin se että ruiskukoneessa ei ole koneistettu bensapumpulle paikkaa

Posted

Hei

 

Minulla olisi myös saman henkinen kysymys. Satuin saamaan käsiini TYP4 1700 Z-lohkolla olevan koneen Tiedän että ko. kone on ollut joskus 411 volkkarissa, osaisiko joku kertoa enemmän ko. konetyypistä, esim sopiiko myöhäisempään pallokeulaan?

Guest kari lindholm
Posted

Myös nokka-akselien erot kiinnostaa type4 moottoreissa! Ja mistä ne erottaa?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...