Guest Tuoppi Posted October 24, 2010 Share Posted October 24, 2010 Moro, Onko kellään tietoa miten onnistuis seuraava homma: mulla on kuplan penkit vuodelta -72 eli T-mallin kiskot. Nyt uusissa pohjalevyissä olisi L- malliset. onko L-mallin kisko vaikea muuttaa T-penkeille sopivaks vai vedänkö rälläkällä vanhat kiskot ja migillä toisiin pohjiin kiinni. Syy tähän on et löysin semmoiset lattiapellit mitkä halusin muuten, mut ovat tuolta osin vääränlaiset. -Tuomas- Quote Link to comment
Guest Tuoppi Posted October 31, 2010 Share Posted October 31, 2010 homma vielä mietinnässä, mutta olisko jollain mahdollisuus mitata mikä on T-kiskojen leveys ulkoreunasta ulkoreunaan. Kävi ilmi että omassa kulkineessa olevia T-kiskoja on muuteltu ja olisin varmistanut onko leveydelle tehty jotain? -Tuomas- Quote Link to comment
Racing Posted October 31, 2010 Share Posted October 31, 2010 Moro, Onko kellään tietoa miten onnistuis seuraava homma: mulla on kuplan penkit vuodelta -72 eli T-mallin kiskot. Nyt uusissa pohjalevyissä olisi L- malliset. onko L-mallin kisko vaikea muuttaa T-penkeille sopivaks vai vedänkö rälläkällä vanhat kiskot ja migillä toisiin pohjiin kiinni. Syy tähän on et löysin semmoiset lattiapellit mitkä halusin muuten, mut ovat tuolta osin vääränlaiset. -Tuomas- Mulla oli samanlailla yhdessä autossa ja penkit sopii kyllä mutta keinuu. Hitsasin penkkien kiskojen vastapalat vain toisien penkkien alaosista niihin,muistaakseni runkoissa pistehitseillä kiinni. Quote Link to comment
Recommended Posts