Jump to content

penkin kiskon muuttaminen


Guest Tuoppi

Recommended Posts

Moro,

 

Onko kellään tietoa miten onnistuis seuraava homma:

 

mulla on kuplan penkit vuodelta -72 eli T-mallin kiskot. Nyt uusissa pohjalevyissä olisi L- malliset. onko L-mallin kisko vaikea muuttaa T-penkeille sopivaks vai vedänkö rälläkällä vanhat kiskot ja migillä toisiin pohjiin kiinni.

Syy tähän on et löysin semmoiset lattiapellit mitkä halusin muuten, mut ovat tuolta osin vääränlaiset.

 

-Tuomas-

Link to comment

homma vielä mietinnässä, mutta olisko jollain mahdollisuus mitata mikä on T-kiskojen leveys ulkoreunasta ulkoreunaan. Kävi ilmi että omassa kulkineessa olevia T-kiskoja on muuteltu ja olisin varmistanut onko leveydelle tehty jotain?

 

-Tuomas-

Link to comment
Moro,

 

Onko kellään tietoa miten onnistuis seuraava homma:

 

mulla on kuplan penkit vuodelta -72 eli T-mallin kiskot. Nyt uusissa pohjalevyissä olisi L- malliset. onko L-mallin kisko vaikea muuttaa T-penkeille sopivaks vai vedänkö rälläkällä vanhat kiskot ja migillä toisiin pohjiin kiinni.

Syy tähän on et löysin semmoiset lattiapellit mitkä halusin muuten, mut ovat tuolta osin vääränlaiset.

 

-Tuomas-

 

Mulla oli samanlailla yhdessä autossa ja penkit sopii kyllä mutta keinuu. Hitsasin penkkien kiskojen vastapalat vain toisien penkkien alaosista niihin,muistaakseni runkoissa pistehitseillä kiinni.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...