Guest maisteri Posted November 29, 2010 Share Posted November 29, 2010 osaako kukaan neuvoa missä vika kun alipainekellon tappi jää ulos kokoajan. onko kello rikki vai joku isompi vika?? Link to comment
Guest maisteri Posted November 29, 2010 Share Posted November 29, 2010 onko iso homma vaihtaa, se toimii välillä ku sille päälle sattuu Link to comment
HSuomi Posted November 29, 2010 Share Posted November 29, 2010 Heh, kuhan soitin suutani. Puhutaankohan tässä nyt vesivolkkarista? Link to comment
Guest maisteri Posted December 9, 2010 Share Posted December 9, 2010 oisko vaan jäässä ku rupee toimimaan ku ajaa koneen lämpimäks Link to comment
GT78 Posted December 9, 2010 Share Posted December 9, 2010 Tappi ei ole kallis eikä vaadi välttämättä vaihtoa. Kellokin pelaa varmasti hyvin kun kerran lämpimänä lähtee toimimaan. Toisaalta tuo "toimii silloin, toimii tällöin" -periaate viittaisi siihenkin että jotain vikaa voi tosiaan olla. Glykoolipohjainen ympäristö on hankala, korroosiot, kosteus- ja painevaihtelut sekä ulkoinen kalvolämpötila ovat mysteeri. Ei oikein avaamatta selviä. Ja toisaalta jos avaat, et selviä hetkeen ollenkaan. Kunhan vaan varmistat että jätät sen glykoolin avaamatta. Avuksi etanolipohjaiset. Korkki kannattaa avata varoen, ja vasta iltapäivällä. Huominen sopii siihen kyllä hyvin, onhan motonetkin auki lauantaisin. Kun saat avattua, ota kuvia ja päivitä tänne tilanne. Mittaa tappi, kello, kalvo ja lämpötila. Ja käy hönkäisemässä välillä ikään kuin "huomenta" sinne reikään. Jos ei sano mitään, jatka avaamista. Jos sanoo jotain, laita korkki kiinni. Selvittyä voit sitten hankkia lasit ja toivoa että kemikaalit eivät vieneet näkökykyä. :) P.S. Myisin Golfin, ostaisin Kuplan. P.P.S. Kysy ihmeessä vesijutuista osoitteesta http://www.ffp.fi Link to comment
Recommended Posts