Jump to content

Kannen kasauksesta...


Guest Naatti

Recommended Posts

Posted

Eihän venttiilejä asentaes tartte mitään rasvaa laittaa venttuunan varteen, että iha vaa kuivana kasataan?

Posted

sitte laitetaan liukuvoidetta väliin. eka kerta kun näitten kansien kans leikin

Posted

moottorioljya olen laittanu, Porsche-putkan pomo vaati laittamaan kuparitahnaa hyvin ohuelti venanvarsiin ja oljya peraan. Siis niin ohuelti tahnaa etta tuskin edes varjaytyy

Posted

Kuparirasva mullakin kävi mielessä... Muitten autojen venttiilienvarsiin en oo ikinä laittanu öljyä kun oon noita koonnut mutta näissä pahnapuhaltimissako pitää kasata öljyn kanssa?

Posted

Jätäthän sitte myös laakerit, sylinterit, männät ja muut voideltavat kohteet öljyämättä... Kerro sitte kauanko uusi kone kävi, ennenkuin leikkas kii...

Posted

Ei täs ny uutta konetta olla rakentamas, ja kyllä alakerrat ja yläkerrat ollaa aina kasattu öljyn kans mutta tonne ohjurien ja venojen väliin ei oo tullu laitettua öljyä, mutta tästä lähtien laitetaan...

Posted

Tavan moottoriöljyä parempi on ihan tarkoitukseen tehty asennusöljy - on vähän paksumpaa ja tahmeampaa joten pysyy pidempään pinnoilla jos ensikäynnistys vaikka viivästyy. Moottoriöljyäkin voi "virittää" sekoittamalla joukkoon STP Smoke Treatmentia.

Posted

Olis viälä vajaa 20 litraa kankeaa perä öljyä appiukon setorista, se olis hyvää kasaus rasvaa ku on niinku hunajaa... ainaki kuplan pohja tykkäs kun kävin pensselillä ja sillä öljyllä pohjan läpi.

 

Mutta dipataan venttuunat moottoriöljyssä ennen kasausta

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...