mapping Posted February 26, 2011 Share Posted February 26, 2011 Tervehdys! Ensimmäistä kuplaa aloitettu rassata kuntoon (VW 1302 -72). Tällä hetkellä muuten alkais kaikki toimimaan, mutta kuskin puolella ei kierrä ilma. Vänkärin puolella kiertää ja kaikki luukut on auki. Käsijarrukahvan molemmin puolin olevat vivut ei tunnu vaikuttavan mihinkään. Mihin nämä vaijerin toiset päät menee? Eli taka jalkatilassakin vänkärin puoli pysyy auki ja kuskin puoli kiinni. Kuskin puolella edessä oleva haaroitus osa oli huonosti kiinni. Kiinnitetty kojelautaan uudestaan, mutta alas menevä haara edelleen löysä. Jos vertaa vänkärin puolelle niin se alas menevä putki on jämäkämpi. Eli ilmeisesti jostain alhaaltakin irti. Eberi edessä haittaa näkyvyyttä. Purettu ja tarkastettu edessä keskellä oleva pönttö johon tulee kojelaudasta ilmansäätövaijerit. Tämä säätö toimii OK. Lisäksi lämmönvaihtimet näyttävät jokin aika sitten vaihdetuilta ja niille tulevat putken koneesta on uudet. Onko näillä tiedoilla vinkkejä antaa aloittelijalle? Quote Link to comment
vwagen Posted February 27, 2011 Share Posted February 27, 2011 Oikeanpuoleisesta vivusta molemmille lämmönvaihtimille,vipujen alapäähän.Vasemmasta takajalkatilan läpille. Quote Link to comment
mapping Posted February 27, 2011 Author Share Posted February 27, 2011 Tutkittu lisää, eli ilma tulee hyvin kuskin jalkatilaan asti. Lämpökanavat ilmeisesti silloin kunnossa. Se että ei tule ikkunaan ilmaa johtuu siitä putkesta joka nousee ylös. Putki menee jonnekkin Eberin alle. Saako putkea mitenkään kiinni ilman, että Eberin purkaa pois tieltä? Kuvia autosta http://jwebproject.kuvat.fi/kuvat/ Quote Link to comment
Roope Posted February 27, 2011 Share Posted February 27, 2011 Hieno 02:nen itsekkin yritin tuota ostaa kilpuri aihioksi, mutta myöhästyin pienen hetken oli kuulemma vaihtannu meseen. Quote Link to comment
vwagen Posted February 28, 2011 Share Posted February 28, 2011 Tuskin saat putkea paikalleen Eberiä irroittamatta,eikä ole helppoa sittenkään jos on alapäästä irronnut. Yleinen ongelma noissa putkissa on se että putket ovat kolmekerroksisia,pahvi-alumiini-pahvi,sisempi pahvikerros saa kosteutta ja käpristyy tukkien putken. Quote Link to comment
mapping Posted February 28, 2011 Author Share Posted February 28, 2011 Kiitoksia Pitääpä alkaa tutkimaan miten Eber BN2 lähtee irti ja mitä kaikkea pitää purkaa ja tulpata. Sinänsä se ei haittaa kun ei se lähde päälle muutenkaan, pitää irtaillaan tutkia sitten mikä sitä vaivaa. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.