mmm5mMattiH Posted July 20, 2022 Author Share Posted July 20, 2022 Torstaina 21.7. kokoonnutaan jälleen ABC:llä klo 18.00.Edellinen kokoontuminen jäikin pitämättä kesälomien vuoksi. Quote Link to comment
mmm5mMattiH Posted August 17, 2022 Author Share Posted August 17, 2022 Huomenna taas potkitaan renkaita ABC:llä klo 18.00 alkaen. Quote Link to comment
mmm5mMattiH Posted September 7, 2022 Author Share Posted September 7, 2022 Yritysten Yö pe 16.9.Kyseisenä päivänä järjestää Kajaanin Kauppiasyhdistys jälleen yritysten yö tapahtuman Kajaanin Keskustassa.Iso osa kivijalka kaupoista on auki 22.00 saakka ja Raatihuoneen torilla on kaikenlaista tapahtumaa.Yksi tapahtumista on harraste-ajoneuvo näyttely. Autot on nähtävillä Raatihuoneen torilla klo. 17.00 - 19.00 välisen ajan.Kauppiayhdistys toivoo, että paikalla nähtäisiin monenlaisia harraste autoja. Kaikkien paikalle tuotujen harraste autojen kesken arvotaan 3 kpl 50€:n S-ryhmän lahjakortteja.Autot ajetaan raatihuoneen torille ns. pikku Pohjolankadun puolelta Raatikeskuksen ja Taidemuseon välistä klo 16.45 alkaen. 2 Quote Link to comment
mmm5mMattiH Posted April 10, 2023 Author Share Posted April 10, 2023 Talvi on vietetty hiljaiseloa, mutta vappuna startataan ajokausi virallisesti Vappucruisingin merkeissä. 2 Quote Link to comment
mmm5mMattiH Posted May 14, 2023 Author Share Posted May 14, 2023 Aloitellaan taas säännölliset kokoontumiset kesän ajaksi.Kokoonnutaan ensimmäisen kerran helatorstaina 18.5 klo 18.00 Lohtajan ABC:llä Quote Link to comment
mmm5mMattiH Posted May 30, 2023 Author Share Posted May 30, 2023 Torstaina taas kokoonnutaan ABC:llä klo 18.00 alkaen. 1 Quote Link to comment
mmm5mMattiH Posted June 15, 2023 Author Share Posted June 15, 2023 Muistakaahan renkaanpotkinnat ABC :llä tänään klo 18.00 alkaen. 1 Quote Link to comment
mmm5mMattiH Posted June 28, 2023 Author Share Posted June 28, 2023 Taas on pari viikkoa mennyt. Huomenna torstaina kokoonnutaan ABC llä klo 18.00 alkaen. 1 Quote Link to comment
mmm5mMattiH Posted July 13, 2023 Author Share Posted July 13, 2023 Hei! Muistakaahan tänään renkaanpotkinnat ABC:llä klo 18.00 alkaen! 1 Quote Link to comment
mmm5mMattiH Posted July 27, 2023 Author Share Posted July 27, 2023 Hei!Tänää jälleen renkaanpotkinnat ABC:llä klo 18.00 alkaen. Säätiedotuskin lupailee hyvää keliä. 1 Quote Link to comment
mmm5mMattiH Posted August 9, 2023 Author Share Posted August 9, 2023 Huomenna taas potkitaan renkaita ABC:llä klo 18.00 alkaen! Käydään myös läpi KKP:n järjestelyjä. 2 Quote Link to comment
mmm5mMattiH Posted August 24, 2023 Author Share Posted August 24, 2023 Tättärää!Tänään jälleen renkaanpotkinnat ABC llä klo 18.00 alkaen.Jaossa myös "kerhotarroja", kun niistä oli Vuokatissa puhetta. 2 Quote Link to comment
mmm5mMattiH Posted September 4, 2023 Author Share Posted September 4, 2023 Moro!Pe 15.9. vietetään jälleen yritysten yö tapahtumaa keskustassa ja kauppiasyhdistys toivoo harraste-autoja paikalle viime vuotiseen tapaan.Autot olisi nähtävillä klo. 17.30 - 19.30 Raatihuoneen torilla. Viime vuonna oli n. 35 autoa paikalla, joten eiköhän tänäkin vuonna yritetä samaa määrää. 1 Quote Link to comment
mmm5mMattiH Posted September 6, 2023 Author Share Posted September 6, 2023 Syksy kolkuttelee ovella, mutta kelit jatkuu vielä lämpimänä. Ei siis anneta pimenevien iltojen hidastaa harrastusta, vaan kokoonnutaan myös huomenna torstaina ABC:llä klo 18.00 alkaen.p.s Pasi lupasi tuoda tarroja ja heijastimia. 1 Quote Link to comment
mmm5mMattiH Posted March 11 Author Share Posted March 11 Ajokausi lähenee tänäkin vuonna. Kajaanissa se starttaillaan virallisesti viimeistään vappuna. 4 Quote Link to comment
mmm5mMattiH Posted April 16 Author Share Posted April 16 Hellurei!Nyt kun ite kukin on kaivellu Volkkareita talvisäilöstä, eiköhän aloiteta renkaanpotkinnat?Tulevana torstaina 18.4. pidetään ensimmäinen kokoontuminen Kajaanin ABC:llä klo 18.00 alkaen.Siitä eteenpäin säännölliset tapaamiset aina perillisten viikkojen torstaisin. 1 Quote Link to comment
mmm5mMattiH Posted April 24 Author Share Posted April 24 Myöhäisestä keväästä huolimatta, ensviikolla on vappu.Prisman vappukruisinkia varten pitäisi saada arvio, moniko Volkkari tulee paikalle. Näin saadaan varattua meille tarpeeksi parkkiruutuja.Kainuun VW Aircooled Whatsapp ryhmässä on asiasta ilmoitusluontoinen äänestys. Käykää vastailemassa sinne.Jos et ole vielä Whatsapp -ryhmässä ja haluat siihen, laita mulle viestiä, niin lisätään mukaan. Quote Link to comment
mmm5mMattiH Posted May 2 Author Share Posted May 2 Moro! Tänään renkaanpotkinnat ABC: n pihalla klo. 18.00. Tulkaahan paikalle, niin puidaan cruisingin jälkimaininkeja. Quote Link to comment
mmm5mMattiH Posted May 13 Author Share Posted May 13 16.5 Torstaina taas potkitaan renkaita ABC:llä klo 18.00 alkaen.Keli vaikuttaisi todella mukavalta, eli koitetaanpa saada kesän kävijäennätys. 1 Quote Link to comment
mmm5mMattiH Posted May 29 Author Share Posted May 29 Ehtoota!Taas on pari viikkoa kulunut. Sehän tarkoittaa, että huomenna torstaina potkitaan renkaita ABC:llä klo 18.00 alkaen. 1 Quote Link to comment
mmm5mMattiH Posted June 13 Author Share Posted June 13 Tänään jälleen potkitaan renkaita ABC:llä klo 18.00 alkaen.Lähetetty minun CPH2465 laitteesta Tapatalkilla 1 Quote Link to comment
mmm5mMattiH Posted June 26 Author Share Posted June 26 Juhannus on juhlittu ja huomenna torstaina kokoonnutaan taas ABC:llä klo 18 alkaen.Lähetetty minun CPH2465 laitteesta Tapatalkilla 1 Quote Link to comment
mmm5mMattiH Posted July 10 Author Share Posted July 10 Hellurei!Muistakaahan Volkkaristit huominen renkaanpotkinta ABC:llä klo 18 alkaen.Lähetetty minun CPH2465 laitteesta Tapatalkilla 1 Quote Link to comment
mmm5mMattiH Posted July 25 Author Share Posted July 25 Huomenta!Kaikki harrastajat ei ole vielä suunnanneet BIF:iin.ABC:llä kokoonnutaan taas tänään klo 18 alkaen.Lähetetty minun CPH2465 laitteesta Tapatalkilla 1 Quote Link to comment
mmm5mMattiH Posted August 8 Author Share Posted August 8 Taas vierähti kaksi viikkoa!Tulkaahan illalla klo 18.00 ABC:lle, niin jutellaan mukavia. Lähetetty minun CPH2465 laitteesta Tapatalkilla 1 Quote Link to comment
mmm5mMattiH Posted September 4 Author Share Posted September 4 Viimeisiä renkaanpotkintoja ?!?!To 5.9. klo. 18.00 on jälleen aika kookoontua abc:lle!Kovin montaa kertaa ei tälle syksylle enää varmaan kokoonnuta, joten yritetään tehdä tämän kesän osallistujaennätys. 8 volkkaria taitaa olla suurin osallistujamäärä tälle kesälle. Tulkaahan kaikki paikalle!Lähetetty minun CPH2465 laitteesta Tapatalkilla 1 Quote Link to comment
mmm5mMattiH Posted September 10 Author Share Posted September 10 Tulevana perjantaina kokoonnutaan Yritysten Yön tiimoilta Raatihuoneen torille.Kaikki mukaan. Lähetetty minun CPH2465 laitteesta Tapatalkilla Quote Link to comment
mmm5mMattiH Posted September 13 Author Share Posted September 13 HUOM!!! Yritysten yö tapahtuma peruttu harrasteajoneuvojen osalta,epävarman sään takia ensi vuonna uusi yritys!Lähetetty minun CPH2465 laitteesta Tapatalkilla Quote Link to comment
mmm5mMattiH Posted September 19 Author Share Posted September 19 Hellurei!Tänään vielä kokoonnutaan ABC:llä klo 18.00 alkaen.Lähetetty minun CPH2465 laitteesta Tapatalkilla 1 Quote Link to comment
mmm5mMattiH Posted October 2 Author Share Posted October 2 Huomenna, torstaina, kokoonnutaan vielä ABC:lle!HOX! klo 17.00 alkaen. Eli tuntia normaalia aikaisemmin.Lähetetty minun CPH2465 laitteesta Tapatalkilla 1 Quote Link to comment
Recommended Posts