Guest finnejanne Posted July 23, 2011 Share Posted July 23, 2011 Tämmönen ihmetyttää että miks mun 1303ssa kaasuvivusto on koneen etupuolella eikä takapuolella flektikoppaa,vivut ottaa hieman kiinni tulipeltiin.Kysymys kuuluukin että onko tämä tavallista? Tupla dellortot. T:Janne Quote Link to comment
metake Posted July 23, 2011 Share Posted July 23, 2011 No ei ole tavallista. Kopan etupuolella olevia vivustoja en ole nähnyt kuin Porschen flektin+kopan kanssa, sulla ilmeisesti kuitenkin on ihan kuplan oma koppa? Millainen vivusto sulla nyt on? Jos on sellainen mikä kiinnittyy ilmaputsareiden pohjalevyihin niin tuon voisi varmaan kääntää kun vaihdat kaasarit vasemmalta oikealle ja päinvastoin, ja putsarin pohjat mukana. Quote Link to comment
Guest finnejanne Posted July 23, 2011 Share Posted July 23, 2011 joo täytyy muutta ne kaasarien paikka ja kokeilla,laitanpa kuvia tanne kun kerkeen... Quote Link to comment
Guest Aircooled.fi Posted July 27, 2011 Share Posted July 27, 2011 CB-Performance tekee ns. space-saver imusarjoja, joissa kaasarit tulevat peilikuvina normaaliin nähden (säätöruuvit sisäänpäin). Jos tällaisten imareiden kanssa käyttää normaalia HEX-vivustoa, niin voisin kuvitella, että sen saa asennettua myös tuuletinkopan etupuolelle. http://cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=501 Eli helppo kikka katsoa kaasareista, että onko säätöruuvit kohti kampikammiota vaiko konehuoneen sivuseinää. Jos tuollaiset imusarjat ovat mieleen, niin niitähän saa tietysti Aircooled.fi:n kautta. Quote Link to comment
P_Valtonen Posted July 27, 2011 Share Posted July 27, 2011 Kolkin imareilla saa nepas/klkin kaasarit asetettua väärällepuolel konetta. Vaatii kuskin puoleiselle kaasarille tulipeltiin pientä klommoa. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.