Jump to content

Tuplien vivusto


Guest finnejanne

Recommended Posts

Guest finnejanne
Posted

Tämmönen ihmetyttää että miks mun 1303ssa kaasuvivusto on koneen etupuolella eikä takapuolella flektikoppaa,vivut ottaa hieman kiinni tulipeltiin.Kysymys kuuluukin että onko tämä tavallista?

Tupla dellortot.

T:Janne

Posted

No ei ole tavallista. Kopan etupuolella olevia vivustoja en ole nähnyt kuin Porschen flektin+kopan kanssa, sulla ilmeisesti kuitenkin on ihan kuplan oma koppa? Millainen vivusto sulla nyt on? Jos on sellainen mikä kiinnittyy ilmaputsareiden pohjalevyihin niin tuon voisi varmaan kääntää kun vaihdat kaasarit vasemmalta oikealle ja päinvastoin, ja putsarin pohjat mukana.

Guest finnejanne
Posted

joo täytyy muutta ne kaasarien paikka ja kokeilla,laitanpa kuvia tanne kun kerkeen...

Guest Aircooled.fi
Posted

CB-Performance tekee ns. space-saver imusarjoja, joissa kaasarit tulevat peilikuvina normaaliin nähden (säätöruuvit sisäänpäin). Jos tällaisten imareiden kanssa käyttää normaalia HEX-vivustoa, niin voisin kuvitella, että sen saa asennettua myös tuuletinkopan etupuolelle.

 

http://cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=501

 

Eli helppo kikka katsoa kaasareista, että onko säätöruuvit kohti kampikammiota vaiko konehuoneen sivuseinää.

 

Jos tuollaiset imusarjat ovat mieleen, niin niitähän saa tietysti Aircooled.fi:n kautta.

Posted

Kolkin imareilla saa nepas/klkin kaasarit asetettua väärällepuolel konetta.

Vaatii kuskin puoleiselle kaasarille tulipeltiin pientä klommoa.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...