Dnepr-pilot Posted July 31, 2011 Share Posted July 31, 2011 Potilas seuraavanlainen. Kuplan 1300 vm -73 kone. Vakio kaasari 31pict, uudet tulpat,kärjet (0,4mm)uusittu,venat säädetty 0,15. Uusi konkka, tulpanjohdot. Startti pyörittää iloisesti. Pumppu pumppaa, kipinää tulee. Ryyppy manuaalinen.Koko sähkösysteemi uusittu. Kone istutettu prätkän runkoon. Öljykierto lämmittää vaakatasossa oleva imuputkea-talviajoa ajatellen. Tuskin tämä lämmittää imuputkea niin paljon että vaikuttaisi imua kesäsin. Kylmänä lähtee iloisesti heti käyntiin. Maantieajoa 80-100km/h, 30-60min. Jos sen jälkeen kone sammutetaan muutamaksi minuutiksi se ei vaan lähde käyntiin -ei sit millään. Kaasu puolessavälissä, pohjassa, pumppausta, ryyppy päällä ja pois -saa koittaa vaikka millä yhdistelmällä ei lähde käyntiin. Jos antaa jäähtyä noin tunnin niin lähtee heti käyntiin. Onkos tämä ominaisuus? pitääkö tätä hyväksyä? Quote Link to comment
tolvana Posted July 31, 2011 Share Posted July 31, 2011 koita laittaa bakeliittia ja joku "lämpösuoja" kaasarille, kuulostaa et bensa höyrystyy kaasaris. Quote Link to comment
hpa Posted July 31, 2011 Share Posted July 31, 2011 Koita aluksi moottori kuumana kaasu auki työntämällä lähteekö käyntiin. Jos ei niin on sitten bensapuolen vika. Quote Link to comment
Guest Posted August 1, 2011 Share Posted August 1, 2011 Itsellä samaa ongelmaa ja luulen että vika startin puslissa/laakeroinnissa tai sitten startin ympäriltä uupuu ilmanohjaimia ja startti "turpoaa" kuumasta. Starttaaminen tuntuu kuin akku olisi tyhjä ja saattaa toisinaan lähteä käymään mutta yleensä toi 30 min odottelu auttaa. Quote Link to comment
Guest tallitonttu Posted August 1, 2011 Share Posted August 1, 2011 MULLA SAMA VAIVA 80 LUVULLA . BENSA PUMPUN KALVO.ANTO SEISTÄ 40MIN NIIN LÄHTI TAAS KÄYNTIIN. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.