Jump to content

411 autojen sisustan värikoodit , löytyykö jostain ? LÖYTYI


Recommended Posts

vm 1971 411 Variantin kanssa pussihousuilu käynnissä ja pitäisi tietää

mitä 1971 oli tarjolla sisusteiden väreiksi. Edellinen omistaja oli vaihtanut

penkit ja ovipanelit ja pitäisi nyt joku orggisväri valita, jota sitten kauttaaltaan

yrittää noudattaa.

 

Auton väri on Iberischrot (Iberian red).

 

Sambasta löytyy type 3:lle kaikki tiedot mutta ei type 4:lle eikä googletus

ole auttanut. Olisiko kellään tietoa mistä voisi löytää ?

 

Iiro H

Link to comment

Kiitos näistä vinkeistä, mutta valitettavasti nämä oli juuri ne tiedot, jotka itsekin

löysin Sambasta eikä niistä juuri ole apua. Autoni väri on siis Iberischrot/Iberian Red,

joka on eri väri kuin tuo Metallic Red. Olisikohan tuo Metallic red ollut US-mallien

värinä 1971.

 

Ja autoni sisusteiden väri ei ole miltään osin Alabaster, joka on käytännössä harmaa väri.

Tuo sisustuksen väri esiintyy noissa kartoissa kuplan kohdalla Iberiscrotin parina sisustuksissa.

 

Autoni karva- ja kumimatot ja takaosan matot ovat varmasti alkuperäiset ja niiden väri muistuttaa eniten

tuota Cork-väriä. Entinen omistaja vaihtanut penkit, ovipanelit ja takasivupahvit mustiksi.

 

Olen tuota Samban sivua sen verran tarkasti selaillut että sieltä ei uskoakseni tietoa löydy,

tarvittaisiin joku muu tietolähde.... esim eurooppalainen esite vuodelta 1971 tms....

 

Tälläisen kuvan surffasin jostain netistä, mutta kun en enää muista mistä...perskules.

Tuossa maalin väri näyttää kovasti Iberischrotilta ja mattojen väri juuri samalta kuin minulla.

 

Kiitos, Iiro H

post-3115-13888363742305_thumb.jpg

Link to comment

Löysin vielä tällaisen taulun:

http://www.vw411-412besitzer.de/farbtabelle.html

Tuossa on vain korin värit ja niitäpä näyttääkin olevan vuosimallille -71 todella paljon.

Mulla on kotona vain vuoden -72 värikartta ja siinä vaihtoehtoja on jo huomattavasti vähemmin.

Sanoisin kuitenkin näin type 4 intoilijan kokemuksella, että punaisen korin kanssa on vuonna -71 saanut vaalean harmaan, beigen tai mustan sisustuksen.

Knoppitietona voin vielä lisätä, että ainakin Suomessa oli saatavilla vielä -72 erikoistoiveena mustaksi maalattu katto kaikkiin koriväreihin! Enpä ole moista nähnyt koskaan edes kuvissa.

Link to comment

Perskeles, näyttää kovin tutulta tuo mattojen ja ovipahvien väri.

Oon tuota sinun autoa monesti vilkuillut Nettiautossa mutta en tullut

ajatelleeksi että väri olisi Iberischrot, onko se ? Vai joku muu punainen ?

Tämä ja ensiviikko menee työkiireissä, mutta voisin kyllä mieluusti käväistä

Kouvolassa vkonloppuna vaikka parin viikon päästä. Mulla mökki Pernajassa ja oon siellä

kaikki vkonloput, joten siitä olisi näppärä suhauttaa Kouvolaan, tosin ei Variantilla

joka hieman levällään ...

 

Iiro

Link to comment
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...