UltraVW Posted April 19, 2005 Share Posted April 19, 2005 Vinkkejä vetarien suojakumin vaihtoon.Ei meinaa ns.kumi riittää laatikon päässä akselin ympärille vaan jää pieni rako kumiin.Pitääkö sitä venytellä jotenkin tai jotain.(on yksin himpun verran hankala venytellä sitä kumia ja laittaa panta samalla.Kumit halkastavat orkkista vastaavat saksalaiset.Ja perä heiluri. Quote Link to comment
Racing Posted April 19, 2005 Share Posted April 19, 2005 Laita se kumi siinä vetoakselin putken päällä kasaan siis siinä suoran putken päällä ja Pulttiliitos kiinni. Sitten vasta vedät kummin laatikon päähän kiinni ja klemmarit paikalleen. niin onnistuu kyllä. Saumakohta ylöspäin. Quote Link to comment
-MITO- Posted April 19, 2005 Share Posted April 19, 2005 Ei saumakohtaa ylöspäin vaan sivulle ja takarummut alle vaikka tiiliskivi ja laskee sen verran että vetarin suojaputki on suorassa niin tulee rakoa. Quote Link to comment
Racing Posted April 19, 2005 Share Posted April 19, 2005 Miksi ei saumakohtaa ylöspäin=? Tuo rummun alle tavaran laitto helpottaa kyllä tai sitten jos kone on pois niin pyörä kii. Quote Link to comment
Guest Raggare Posted April 19, 2005 Share Posted April 19, 2005 joo sivullepäi tais mainita vw korjausohjeetki, sillon joustaa parhaite Quote Link to comment
UltraVW Posted April 19, 2005 Author Share Posted April 19, 2005 Joo,ne mikä mulla oli siinä ennestään oli kiinnitetty siten että pultit oli keskellä keulaa kohti.Tais olla melkeimpä originalit,kun oli wag merkki pannoissakin.Täytyy yrittää huomenna tota kikkaa,tuntuivat vaan aika tiukoilta,mutta niinhän ne varmaan pitääkin olla?? Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.