Jump to content

Vaihteiston kannattimet


Guest Artturi

Recommended Posts

Guest Artturi

Tuli hommattua uudet kannattimet ja nyt pyytäisin jos joku vois ystävällisesti kertoa miten ne kannattaa vaihtaa ja tuleeko ottaa jotain erikoista huomioon. Kun ei oo tullu tommosta hommaa vielä tehtyä.

Harjoitus tekee mestarin... tai jtn.

Kiitoksia etukäteen!

Link to comment
Guest Jari Granath

No moottori pois niin pääset takakannattimiin käsiksi, niitten vaihto on aika straitforward, pulttaat irti sen raudan joka sitoo ne runkohaarukan päät toisiinsa jne..

 

etukumen vaihdosta muistelen seuraavaa:

 

-sipase takapenkin alta vaihteensiirtotanko irti

 

-napsuttele irti kolome pulttia jousilatan päästä, ne jokka piettää napa/runpuhässäkkää paikallaan, ei välttis tarvi mut mulla ei ainakaan tullu laatikko nokon taakse et sai vanhan kannattimen pois

 

-pitiköhän kytkin tai käkkärin vaijereita löysätä, en muista:O

 

ja laatikko tietty kannatettuna jollaki nosturilla:)

Link to comment
Guest Artturi

Joopa joo elikkäs nyt on vaihdettu ja hommahan on loppupeleissä ihan piis of keik. Eli vaihteensiirtäjä irti, toinen rengas pois, kannattimien pultit auki tunkki lootan alle... rautakankee lootan ja etummaisen kannatinkumin väliin... jotain fylliä kytkinkopanyläpuolen ja korinväliin(että laatikon ja etukannattimen välissä pysyy rako)... etukannatin vaihtoon, ja takakannattimet vaihtoon... ja eikun laatikko takas paikoilleen! siinäpä tuo! vähän joutuu voimaa käyttämään, mutta eikös se korvaa puuttuvan järjen??

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...