Guest Artturi Posted April 21, 2005 Posted April 21, 2005 Tuli hommattua uudet kannattimet ja nyt pyytäisin jos joku vois ystävällisesti kertoa miten ne kannattaa vaihtaa ja tuleeko ottaa jotain erikoista huomioon. Kun ei oo tullu tommosta hommaa vielä tehtyä. Harjoitus tekee mestarin... tai jtn. Kiitoksia etukäteen! Quote
Guest Jari Granath Posted April 22, 2005 Posted April 22, 2005 No moottori pois niin pääset takakannattimiin käsiksi, niitten vaihto on aika straitforward, pulttaat irti sen raudan joka sitoo ne runkohaarukan päät toisiinsa jne.. etukumen vaihdosta muistelen seuraavaa: -sipase takapenkin alta vaihteensiirtotanko irti -napsuttele irti kolome pulttia jousilatan päästä, ne jokka piettää napa/runpuhässäkkää paikallaan, ei välttis tarvi mut mulla ei ainakaan tullu laatikko nokon taakse et sai vanhan kannattimen pois -pitiköhän kytkin tai käkkärin vaijereita löysätä, en muista:O ja laatikko tietty kannatettuna jollaki nosturilla:) Quote
Jorrma Posted April 22, 2005 Posted April 22, 2005 Jos meet irrottaa jousilatasta taka-akselia niin pistä merkit missä se akseli on ollut jotta saat samalle kohalle ja kulmat säilyy.Itse en kyllä oo siitä irti ottanut ja vaijeritkin antaa tarpeex perix. Quote
Guest Artturi Posted April 26, 2005 Posted April 26, 2005 Joopa joo elikkäs nyt on vaihdettu ja hommahan on loppupeleissä ihan piis of keik. Eli vaihteensiirtäjä irti, toinen rengas pois, kannattimien pultit auki tunkki lootan alle... rautakankee lootan ja etummaisen kannatinkumin väliin... jotain fylliä kytkinkopanyläpuolen ja korinväliin(että laatikon ja etukannattimen välissä pysyy rako)... etukannatin vaihtoon, ja takakannattimet vaihtoon... ja eikun laatikko takas paikoilleen! siinäpä tuo! vähän joutuu voimaa käyttämään, mutta eikös se korvaa puuttuvan järjen?? Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.