Guest Posted February 25, 2012 Share Posted February 25, 2012 Hei tarvisin vähän tietoa pariin asiaan. tietääkö kukaan mikä kuplan kone on kyseessä koneen numero on A 043737x Toinen kysymys liittyy virta/rattilukkoon, osaako kukaan sanoa että mistä laitteesta kyseinen lukko on ? ja mistä siihen saisi virtalukon, virtalukonpohjan ja avaimet? Olen itse aivan aloittelija volkkareiden parissa, mutta nyt pitäisi saada rantakirppu kesäksi ajoon. kiitoksia vastauksista etukäteen t arttulainen Quote Link to comment
vwagen Posted February 26, 2012 Share Posted February 26, 2012 Laitapa kuva moottorista ja erikseen vielä numerosta,A numeron edessä ja x perässä viittaisivat siihen että olisi 30 hv vaihtomoottori,numero on vaan kovin pieni. Virtalukko on 50-luvun Kuplan lisävarustelukko. Minkäikäiselle alustalle kirppusi on tehty? Quote Link to comment
tolvana Posted February 26, 2012 Share Posted February 26, 2012 90% varmuudella koneesi on ollut auki jossain elämänsä vaiheessa ja luultavasti pitää sisällään jotain muuta kun koodi kertoo. Valokuvat kertois jo pikkasen lisää ja ex-omistaja saattas tietää mitä se on syönyt. Quote Link to comment
Guest Posted February 26, 2012 Share Posted February 26, 2012 Hei Yritän käydä nappaamassa muutaman kuvan alkuviikosta. rekesteri otteessa on vain maininta wv mac vm1961 Uskomatonta mutta totta niin auto on ollut mulla(perheellä) vuodesta 1996 ja siihen on tehty kaiken näköisiö sätöksiä kuka milloinkin. nyt olisi tarkoitus laittaa kirppu oikeasti kuntoon? t arttulainen Quote Link to comment
Guest Posted February 27, 2012 Share Posted February 27, 2012 hei tässä muutama kuva jos niistä olisi mitään apua t arttulainen Quote Link to comment
Recommended Posts