Guest ElBata Posted March 9, 2012 Share Posted March 9, 2012 Morjens! Mulle kulkeutu yhden moottorin matkassa tälläiset kannet, jotka on pyörinyt kaapissa jo parisen vuotta. Haluaisin kuulla tuomion kokeneemmilta kansien rassaajilta, olisiko kyseisistä kansista kevyesti viritetyn katuauton piristeeksi. Tällä hetkellä en omista irtonaisia vakiokansia joista saisin mittoja, joten osaako joku suoraan heittää faktoja siitä, onko nuo kairattu aivan överiksi ja saako esimerkiksi puristukset järkevälle tasolle? Kysykää lisää, jos en älyä laittaa tarpeeksi tietoa. Mitä tuumaatte imukanavista ja palotilojen muotoilusta? Quote Link to comment
mikko k Posted March 9, 2012 Share Posted March 9, 2012 Palotilat kaivettu överiksi ja persiilleen. Luultavasti tehty jokkikseen ja puristus on jotain mahdotonta, kun näyttää siltä, että on laskettukin aikas helkkaristi. Mielestäni yx jäähdytysripakin on lähteny laskemisen myötä. Venatkin aikas pienet, ei kovinkaan tehokkaat katukannet. Parempiakin lähtökohtia löytynee. Quote Link to comment
Guest ElBata Posted March 9, 2012 Share Posted March 9, 2012 Kiitos kommentista. Itse olin kokemattomana päätynyt samoihin ajatuksiin, mutta kaipasin varmistusta asiaan. Eli taitaa mennä kannet takaisin hyllyyn. Quote Link to comment
-Alex- Posted March 9, 2012 Share Posted March 9, 2012 Jep, näyttävät ns. jokkiskansilta, yksi jäähdytinripa poistettu laskemisen seurauksena ja ikävä kyllä palotila on pilattu, yritetty tehdä ns. hemi kantta, joka ei minun mielestä edes toimi volkkarin koneessa paremmin kuin normi palotila.. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.