Jump to content

1600 Kuplan 2-reikäkannet


Guest ElBata

Recommended Posts

Guest ElBata

Morjens! Mulle kulkeutu yhden moottorin matkassa tälläiset kannet, jotka on pyörinyt kaapissa jo parisen vuotta.

Haluaisin kuulla tuomion kokeneemmilta kansien rassaajilta, olisiko kyseisistä kansista kevyesti viritetyn katuauton piristeeksi.

Tällä hetkellä en omista irtonaisia vakiokansia joista saisin mittoja, joten osaako joku suoraan heittää faktoja siitä,

onko nuo kairattu aivan överiksi ja saako esimerkiksi puristukset järkevälle tasolle? Kysykää lisää, jos en älyä laittaa

tarpeeksi tietoa. Mitä tuumaatte imukanavista ja palotilojen muotoilusta?

post-2933-13888364266377_thumb.jpg

post-2933-13888364266534_thumb.jpg

post-2933-13888364266681_thumb.jpg

Link to comment

Palotilat kaivettu överiksi ja persiilleen. Luultavasti tehty jokkikseen ja puristus on jotain mahdotonta, kun näyttää siltä, että on laskettukin aikas helkkaristi. Mielestäni yx jäähdytysripakin on lähteny laskemisen myötä. Venatkin aikas pienet, ei kovinkaan tehokkaat katukannet. Parempiakin lähtökohtia löytynee.

Link to comment
Guest ElBata

Kiitos kommentista. Itse olin kokemattomana päätynyt samoihin ajatuksiin, mutta kaipasin varmistusta asiaan.

Eli taitaa mennä kannet takaisin hyllyyn.

Link to comment

Jep, näyttävät ns. jokkiskansilta, yksi jäähdytinripa poistettu laskemisen seurauksena ja ikävä kyllä palotila on pilattu, yritetty tehdä ns. hemi kantta, joka ei minun mielestä edes toimi volkkarin koneessa paremmin kuin normi palotila..

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...